vineri, 31 iulie 2015

Favoritele lunii iulie!

Inca o luna si ceva de vacanta... Imi vine sa plang numai cand ma gandesc la asta asa ca va reamintesc si voua (daca inca sunteti la scoala/liceu), sa nu incep sa plang singura. Pwp <3

Favoritele lui Iulie sunt putin mai...putine. Pentru o luna de vara a fost o luna destul de plina, zic eu, pentru ca m-am apucat de un curs de makeup *yaaaaay*. Nu este cine stie ce, e un curs pentru incepatori, dar un curs care ofera o diploma cunoscuta peste tot in tara si cica si in strainatate. Desigur, diploma se ofera persoanelor care au terminat minim 12 clase, deci mai am pana la diploma...

Revenind, produsul meu preferat din lista este primer-ul Prep and Fine de la Catrice. Este unul din produsele achizitionate recent, pe care le-am prezentat si in ultimul Haul. De data asta i-am facut si o poza! Cum v-am mai zis, este o baza verde care diminueaza roseata si hidrateaza pielea. Nu mi s-a uscat niciodata tenul cand am purtat-o, iar machiajul a rezistat la fel de bine. (avand un ten uscat, nu mi se intampla sa imi curga fondul de ten sau sa se duca)




Un alt produs cumparat recent despre care am vorbit in acel haul este rujul CB 96 de la Mac. Cum v-am spus si cum v-am aratat, este un ruj rosu cu subton cald ce contine mici particule aurii foarte dragute si deloc deranjante pe buze. Finish-ul lui este unul "frost", iar consistenta lui este cremoasa si se aplica usor si uniform. Ca si resitenta e destul de ok, in jur de 3-4 ore, desi se mai estompeaza putin dupa o ora si se mai sterge dar inca ramane o culoare pe buze si ma rog, depinde si de cat mananci, bei etc.


Si, ca sa terminam de discutat despre produsele din acel minunat haul, mi-au ajuns la inima si produsele Real Tehniques, adica pensula Sculpting si buretelul. Pensula imi ofera un contur frumos si rapid. Nu trebuie sa sau mult sa estompez, e de ajuns sa  fac o dunga si sa o "intind" putin in sus si e totul gata. Cat despre buretel, iubesc sa-l folosesc mai ales in zona de sub ochi deoarece este mai tuguiat intr-o parte, intrand perfect in coltul interior si pe pleoapa inferioara.


Acum ca am terminat cu cumparaturile, o sa pun pe lista un produs mai vechi pe care l-ati mai vazut si anume frumoasa paleta Balm Jovi de la The Balm. V-am aratat-o putin si in favoritele lunii iunie, iar apoi am facut un review intreg despre ea aici, deci nu mai are rost sa va mai povesc prea multe, decat poate ca imi place foarte mult si ca am folosit-o cam toata luna.


Cred ca stiti deja ca au fost niste reduceri destul de interesante in Sephora, asa ca am trecut pe acolo si am plecat cu doua produse:

Primul este un produs minune, 2 in 1: un sclipici auriu lichid cu o "bagheta magica" atat de mascara, cat si de tus. Cred ca se numeste chiar Mascara and Eyeliner, iar nuanta este Vip Gold. Poti sa aplici chestiuta atat pe gene si sa le oferi o mica sclipire, care nu este extrem de intensa (din pacate pentru mine, mereu mi-am dori gene din aur), dar poti sa si aplici sclipiciul ba ca eyeliner, ba in interiorul ochiului (unde arata de-a dreptul superb) ba pe intreaga pleoapa pentru un look foarte glam si fabulos. L-am folosit o singura data dar nu mi-a trebuit mai mult de atat ca sa inteleg ca sentimentele mele pentru produsul asta sunt...atat de frumoase ca la urmatoarea plimbare prin Sephora o sa imi iau si alte culori. Daca mai au.


Siiii ultimul produs cosmetic pe care o sa vi-l prezint, mai mult sau mai putin, este trusa de contur Cocoa Contour de la Too Faced!!! Yaaaaaay! *fericire si artificii* V-am vorbit despre ea in wishlist-ul meu de la inceputul lunii aprilie si abia acum a aparut si la noi, in Romania. Cam tarziu, dar macar a aparut, nu? Imaginati-va fericirea mea cand m-am dus in Sephora intreband de paleta Chocolate Bar si tipele de acolo mi-au aratat-o pe asta. O sa revin foooaaarte curand cu un review detaliat despre ea pentru ca merita.


Okay, cam asta a fost pentru luna iulie. Ca de obicei, mi-ar face mare placere sa stiu ce parere aveti voi despre aceste produse si de asemenea, care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna! In rest, sper ca v-a placut si voi reveni cat se poate de curand cu un review.
pwp

4 comentarii:

  1. Rujul , tusul si paleta de contur m au dat gata , pana la urma n ai rezistat tentatiei si ti ai luat o , abia astept sa aflu mai multe despre ea , ti se potrivesc toate culorile? Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-as raspunde la intrebare dar iti dau spoilere si nu e frumos. :)) Acum va trebui sa citesti neaparat review-ul. >:)

      Ștergere
  2. Rujul arata foarte bine! Astept review pentru paleta the Balm!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place! Am facut deja un review pentru paleta de la The Balm, aici este link-ul. :D http://makeup-ziper.blogspot.ro/2015/07/the-balms-balm-jovi-palette-review.html

      Ștergere