duminică, 9 august 2015

Too Faced Cocoa Contour Palette Review!


Desi aparuta de aproape juma' de an in toate celelalte tari din lume, paleta de contur de la Too Faced abia acum a ajuns si la noi. Si totusi, macar a ajuns, no?





Si uite ca, din nou, va vorbesc despre un produs pe care il am in wishlist inca din martie. Sper ca intelegeti cat de mult mi-am dorit acest produs si cat de mari au fost asteptarile mele si, din fericire, se pare ca nu am fost dezamagita. 

Pretul paletei este de 170 de lei, daca nu ma inseala memoria, si poate fi achizitionata din Sephora.

Ambalajul paletei este foarte dragut, cu detalii aurii iesite in relief si, din pacate pentru mine, din carton. Spun din pacate deoarece iepurasii mei au reusit sa guste putin din ambalaj si i-au lasat o urma frumusica. In interior gasim o oglinda generoasa si foarte folositoare, cele 4 produse pudra si o pensula kabuki.



Produsele pudra pentru conturare se potrivesc atat persoanelor cu un ten deschis, cat si persoanelor cu un ten mediu spre inchis. Au o textura fina, desi pot si usor prafoase, lucru care depinde de pensula cu care este luat produsul. De exemplu, daca le folosesc cu pensula kabuki din paleta se imprastie destul de mult produs, dar daca le fosolesc cu o pensula mai plata nu mai este nicio problema. Lasand asta la o parte, rezista foarte bine pe ten (am un ten uscat) si miros a ciocolata, sa nu uitam de asta!


Prima nuanta, Light Cocoa, este un iluminator mat, zic ei. Totusi, aceasta pudra are o usoara stralucire, un mic efect satinat as putea zice. Ofera o luminozitate naturala tenului si se descurca foarte bine in zona de sub ochi. Imi cer scuze ca nu se observa asa bine pe pielea mea deschisa. :D


Urmatoarea nuanta, Medium Cocoa, este o nuanta perfecta pentru crearea umbrelor, avand un subton putin mai rece si se potriveste foarte bine persoanelor cu un ten deschis. Dark Cocoa este mai inchisa si mai portocalie ca medium cocoa, si se potriveste, desigur, persoanelor cu un ten mai inchis. De asemena, poate fi folosita si ca un bronzer.


Pop Of Light este iluminatorul propriu-zis al paletei. Nu este un produs pe gustul tuturor datorita sclipiciului auriu din consistenta lui. Pe pielea mea nuanta vanilata este aproape insesizabila, astfel cand il aplic pe pometi se observa doar sclipiciul auriu. Desi nu este iluminatorul meu preferat, imi place sa-l folosesc ca fard sau deasupra unui bronzer, pentru a-i oferi mai multa stralucire.


Pensula Contour Buki Brush este o pensula kabuki mica si draguta, pentru conturare. Este taiata oblic (ca majoritatea pensulelor pentru pometi), iar perii ei sunt extrem de moi si placuti la atingere, incat folosirea ei devine o placere. Singurul lucru care nu ma incanta este lungimea perilor deoarece prefer perii mai scurti pentru pensulele de contur. In rest, este o pensula calitativa si are marimea perfecta pentru aplicarea produsului unde trebuie, ca sa nu mai spunem de manerul foarte dragut, auriu, cu detalii roz.


Ca orice paleta Too faced si aceasta vine cu o mica "carticica" care ne ofera trei idei de machiaj folosind produsele din paleta.


 In concluzie este o paleta ce ofera fix ce trebuie: destule produse incat daca nu se potriveste unul, il ai pe celalalt si totusi nu prea multe incat sa simti ca ai dat bani degeaba daca nu folosesti un produs. Calitatea este una buna si consider ca isi merita banii.

Voi ce parere aveti?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu