vineri, 11 septembrie 2015

Rutina machiajului de scoala?

Au mai ramas doar cateva zile pana la inceperea scolii si ma gandesc cu tristete ca va trebui sa ma trezesc la 7 in fiecare zi... Cred ca toti avem problema asta, fie ca suntem la scoala sau trebuie sa mergem la servici. Trezitul devreme este oribil, dar ce e si mai oribil e ca de cele mai multe ori, eu cel putin, nu am destul timp sa ma pregatesc. Nu pentru ca stau minute in sir gandindu-ma cu ce sa ma imbrac, ci pentru ca stau minute in sir sa intind cat mai bine fondul de ten, sa imi conturez putin fata, sa imi fac sprancenele, sa estompez fardurile etc. Asadar, am lucrat toata saptamana la imbunatatirea rutinei mele zilnice, iar astazi o sa va prezint rezultatul!



Daca sunteti genul de perosoane care prefera un machiaj natural si simplu, atunci probabil e mai usor pentru voi. Pentru mine nu este, pentru ca iubesc sa ma machiez indiferent de locul in care merg si de multe ori parca ma tenteaza mai mult idea ca ma machiez pentru o noua zi decat idea ca am o noua zi in fata. (mai ales cand vine vorba de scoala si zilele nu sunt chiar asa interesante) 

Inainte de a va prezenta rutina mea, am sa va ofer cateva idei (sau sfaturi) care sa va ajute sa scutiti macar putin timp dimineata.
1. Eliminati pasii de care nu aveti neaparata nevoie. De exemplu, eu am preferat sa folosesc doar bronzer, in loc sa folosesc bronzer, blush si iluminator.
2. Aveti totul la indemana. Daca aveti blush-ul intr-o parte, fardurile in cealalta si restul produselor in diferite sertare, procesul o sa fie mai lung.
3. Folositi produse pe care le-ati mai incercat si stiti sigur ca arata bine. Daca sunteti in graba clar nu e momentul sa incercari un produs nou.
4. Puteti folosi produse 2 in 1, de exemplu un blush ce are efect de sculptare a fetei precum Prism de la Mac sau un blush cu efect de iluminare precum cel Illuskin de la The One, Oriflame.


Primul pas in rutina mea este hidratarea. Avand un ten uscat, nu imi place sa sar peste folosirea unei creme inainte de a-mi incepe machiajul, dar stiu ca la nevoie o sa imi pun rapid un bb cream sau un cc cream pe fata si o sa ies pe usa (pentru ca tuturor ni se intampla sa intarziem din cand in cand).

Nu se mai pune problema de primer (pentru mine cel putin) asa ca voi aplica direct un fond de ten rezistent si hidratant sau un cc cream. Variantele pe care le aleg cand sunt pe fuga sunt fondul de ten Lasting Finish de la Rimmel (pe care il ador pur si simplu) si CC cream-ul de la Giordani Gold, Oriflame.


Voi sari peste corectarea cearcanelor si a rosetii, pentru ca dureaza destul de mult, iar in schimb voi folosi un anticearcan in zonele "problematice" cat si pe pleoape, pe post de baza de machiaj, iar apoi voi fixa totul rapid cu o pudra. Corectoarele mele preferate sunt cele din gama The One, de la Oriflame. 
P.S.: daca aveti probleme cu cearcanele, incercati sa aplicati peste zona respectiva o pudra cu acoperire mai mare sau chiar un fard in nuanta pielii si folositi miscari de tapotare. :D


Sprancenele clar o sa mi le conturez cu ajutorul kit-ului de sprancene de la Oriflame impreuna cu pensula de sprancene de la Avon. Aceste doua produse imi schimba complet sprancenele in doar cateva secunde. O alta pensula draguta este cea plata de eyeliner de la Elf.


Pentru machiajul ochilor voi alege ceva simplu si nuante mai deschise, fiind mai usor de estompat si poate chiar mai "potrivite" pentru scoala. Machiajul va fi realizat, in general, folosind doua farduri. Primul va fi fardul din pliu pe care il voi aplica cu pensula de ochi 200 de la Kiko, deoarece aplica si estompeaza produsul in acelasi timp, facandu-mi treaba mai usoara. De asemenea, voi duce farduri si pe pleoapa inferioara, concentrand culoarea spre exterior. Al doilea fard va fi aplicat pe pleoapa cu o pensula plata si lata precum cea de fard de la Elf.


Pentru a termina machiajul fetei ar trebui sa mai aplic 3 produse: bronzer, blush si iluminator, dar, pentru a grabi machiajul, voi alege sa imi aplic doar bronzer fiindca nu pot sa traiesc fara el, dar fara celelalte pot trai fara nicio problema. 

Machiajul meu ar fi, in mare gata. Tot ce mai ramane de facut este sa-mi fixez sprancenele cu gel, sa ma dau cu rimel si sa aplic un ruj, lucruri pe care le voi face in masina! (marele secret) Desigur, nu va recomand sa faceti asta in cazul in care trebuie sa conduceti. 

Ei bine, postarea prescolara a ajuns la final, la fel ca vacanta noastra. Sper ca v-am ajutat macar putin si va urez un an scolar cat mai usor!
pwp

3 comentarii:

  1. Bune sfaturi.

    Te-am nominalizat: http://strumfette.blogspot.ro/2015/09/the-versatile-blogger-awards-tag.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma regasesc total in "de multe ori parca ma tenteaza mai mult idea ca ma machiez pentru o noua zi decat idea ca am o noua zi in fata." :)) , eu am un mare noroc cu orele de la 2 , astfel incat chiar nu am probleme cu machiajul , deobicei imi place sa mi l fac cu mult inainte de a manca sau a ma imbraca pentru ca mi place sa stau sa mi iau timpul ala pentru blending and all that stuff , produsele sunt superbe , pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand incepi orele de la 8 dimineata parca iti vine sa-l dai naiba de blending :< In general imi fac "baza" machiajului acasa si imi termin machiajul la scoala, dar asta depinde de ce am primele ore. :))

      Ștergere