duminică, 8 noiembrie 2015

Wishlist pentru sarbatori!

Pentru ca vin sarbatorile de iarna si, mai important de atat, vine Black Friday, m-am decis sa-mi reactualizez wishlist-ul si sa-l impartasesc cu voi pentru ca de ce nu. Este al doilea articol de genul acesta pe care il fac; pe primul l-am postat in luna aprilie si am reusit sa-mi imi achizitionez majoritatea produselor.




Primul site de care vreau sa profit este Lime Crime. In ciuda discutiilor de pe internet si a problemelor de securitate pe care le-au avut in trecut (din care am gustat si eu, dar am scapat fara bani furati) voi continua sa cumpar produse de pe site-ul lor deoarece imi place foarte mult calitatea produselor si nuantele sunt super uice si greu de gasit in alte parti. Vreau neaparat nuantele noi de la Velvetines si anume Squash, Trouble, Shroom si poate chiar Cement si Faded (not sure yet) si rujul Unicorn in nuanta Serpentine, pe care il urmaresc de peste un an.




Urmaresc cateva produse si de pe Makeup Shop, mai ales rujurile lichide Suede de la Nyx pe care Makeup Shop ni le-au promis din august. :) :) :) Cel mai mult imi doresc Stone Fox si Vintage, desi imi surad si alte nuante. Important e sa le bage odata pe site si sa nu fie se respecte pretul din afara. (cat se poate macar) 


Ma tenteaza sa incerc produsele Zoeva, in special pensulele si paletele de farduri. Sunt putin indecisa inca, dar cand vine vorba de palete ma tenteaza Cocoa Blend, Rose Gold si Naturally Yours. Ca pensule, pentru ochi vreau pensula 227 Luxe Soft Definer, ce se presupune ca este un dupe pentru pensula 127 de la Mac. Pentru fata am pus ochii pe 105 Luxe Highlight, 109 Luxe Face Paint si 126 Luxe Cheek Finish. 




Fardurile de la Makeup Geek ma tenteaza destul de mult si sunt mult prea cunoscute peste tot prin lume. Din gama Duochrome cel mai mult imi plac Ritzy, Secret Garden si Steampunk, iar din gama Foiled




Sarim de la cele mai cunoscute la cele mai putin cunoscute. Impulse este o firma vegana si cruelty free ce fabrica diverse machiaje in culori unice dintre care vreau sa incerc rujurile si pigmentii. Un lucru care imi place foarte mult la aceasta firma este ca pot cumpara mostre de produs pentru un pret mai mic.

O alta firma asemanatoare este Makeup Monster, tot vegan si cruelty free, pe care am mentionat-o si in wishlist-ul trecut. Nu au o varietate prea mare de machiaje, in schimb rujurile lor lichide sunt oarecum cunoscute si laudate, iar culorile sunt absolut superbe.



Tot rujuri, tot lichide, tot nuante unice. Cei de la LA Splash tocmai au lansat o colectie numita Dia De Los Muertos ce contine 6 rujuri lichide mate metalice, dintre care vreau Guadalupe, Catrina si posibil Sangre Azul.




Ultimul produs pe care il voi mentiona este setul de craciun de la Too Faced in varianta Le Petite Maison. Pe langa ambalajul absolut adorabil, setul vine cu un rimel Better Than Sex in varianta mica si 3 palete ce contin cate 6 farduri si un blush/bronzer. Seturile Too Faced se gasesc deja in Sephora si acesta este 203 lei, daca imi aduc bine aminte. 



2 comentarii: