vineri, 3 februarie 2017

5 Produse Favorite Ale Lunii Ianuarie


Prima luna din 2017 a venit cu surprize si noutati in viata mea, printre ele numarandu-se produse noi de makeup, renasterea blogului si prima sesiune din viata mea. Cu toate acestea, a fost o luna chill, o luna in care abia am iesit din casa si abia daca m-am machiat de 10 ori, motiv pentru care in acest articol va voi prezenta doar 5 produse.



Imi place sa incep cu inceputul, asa ca va voi vorbi mai intai despre faimosul fondul de ten Colorstay de la Revlon pentru ten normal/uscat. Nu cred ca am auzit vreodata o persoana sa mentioneze acest produs si sa nu fie indragostita de el, motiv pentru care il tot incerc de ceva timp cu speranta ca o sa-mi placa. Pana recent acest fond de ten era okayish pentru mine, deoarece nu-mi placea cum arata pe ten si nici rezistenta lui nu era una buna. Cu toate astea, intr-o zi am zis ca mai merita o sansa in noul an si, surprinzator, nu arata deloc rau! Astfel, in alea 10 dati in care m-am machiat am folosit acest fond de ten care a continuat sa arate ok pe ten si sa reziste alea 3-4 ore pe care le petrec inafara casei. In plus, nuanta este atat de deschisa incat nu trebuie sa-l amestec cu alte produse ca sa se potrivesca nuantei mele. Cu toate astea, imi pateaza buretelul si trebuie sa am mereu grija cu el. 


In luna ianuarie am avut un deces in familie: pudra mea translucida de la Mac si-a sfarsit zilele prin decizia de a se arunca de pe masuta. Inca imi vine sa plang... Din fericire, inca mai aveam pudra libera de la Oriflame in nuanta light si am inceput sa o folosesc pe aceasta. Ignorand nuanta prea inchisa pentru tenul meu, este o pudra de care pot spune ca mi-a fost dor si astept sa o gasesc intr-un catalog in varianta translucida, ca sa ma pot bucura la maxim de ea.


Pentru machiajul ochilor nu tin minte sa fi folosit altceva inafara de paleta Beauty Killer de la Jeffree Star. Mi se pare perfecta pentru orice machiaj deoarece gasesc in ea tot ce imi trebuie: un fard alb pentru iluminat, un fard pentru sprancene, o nuanta de tranzitie si alte culori cu care imi pot inveseli look-ul. Puteti gasi un review mai detaliat si swatch-uri aici.


Paleta de iluminatoare Moonchild de la Anastasia  Beverly Hills a fost folosita in prostie in ultima perioada, in special nuanta Pink Heart, un iluminator foarte dragut cu tente de roz. De asemenea, Blue Ice si Lucky Clover se numara printre favoritele mele. De cele mai multe ori folosesc paleta aceasta in combinatie cu alt iluminator, pentru a oferi putin mai mult "wow" look-ului.


Rujul meu preferat din luna ianuarie este cel Unicorn de la Lime Crime in noua nuanta Soft Spoken. Este o nuanta de nude foarte draguta cu tonuri calde, ce in opinia mea este perfecta pentru oricine. Formula este imbunatatita, fiind mai putin lipicioasa si mai lejera ca cea anterioara, facandu-ma sa iubesc si mai mult aceste rujuri. 


Sper ca in luna februarie sa am mai multe ocazii de a ma machia si a testa produse noi, astfel incat la sfarsitul lunii sa am mai multe produse favorite. Pana atunci raman cu acestea 5, pe care sunt destul de sigura ca o sa le iubesc la fel de mult si in continuare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu