vineri, 10 martie 2017

Youtube Made Me Buy It!


Daca urmariti Youtuberi straini probabil deja stiti toate produsele faimoase despre care se vorbeste pe internet si probabil v-ati intrebat si voi, la fel ca mine, daca acele produse chiar isi merita faima. Astazi o sa va prezint produsele pe care le-am cumparat datorita recomandarilor vazute pe Youtube de-a lungul timpului.


Stiti ca-mi place sa incep cu produsele cu care imi incep si machiajul, asa ca voi vorbi mai intai de After Shave Balm de la Nivea Men. Datorita lui Nikkie toata lumea a luat-o razna cu acest produs, fiind considerat un primer bun pentru fata. Imi place mirosul barbatesc, imi place cum se simte si cum arata fondul de ten aplicat peste el, dar nu ma ajuta cu absolut nimic. Se presupune ca machiajul ar rezista mai bine cu acest produs, dar nu am observat o diferenta semnificativa in durata fondului de ten pe fata mea, asa ca s-a ales praful de el.

Mac Fix+ este un produs atat de cunoscut incat trebuia neaparat sa-l incerc. Este un spray de fixare, probabil chiar printre primele aparute, care se presupune ca iti fixeaza machiajul si ii ofera tenului un finish natural si mai putin cakey. De fiecare daca cand am incercat sa-l folosesc am fost nevoita sa-mi dau machiajul jos, pentru ca in loc sa arate mai bine arata de doua ori mai rau. Nu zic ca e un produs rau, fiind atatea persoane care il folosesc si il adora, dar din pacate nu vrea sa coopereze cu mine. Cu toate astea il folosesc pentru a intestifica fardurile, lucru la care se descurca de minune, deci pot spune ca investitia nu a fost in zadar.


Cand a aparut, toata lumea folosea fondul de ten Born This Way de la Too Faced, asa ca am zis sa-l incerc, fiind oricum in cautarea unui fond de ten bun. Am cumparat nuanta Porcelain, cea mai deschisa nuanta care se gasea in Romania la momentul respectiv, si este, desigur, este mult prea inchisa pentru tenul meu. Acum nuanta nu ar mai fi o problema, deoarece au introdus doua nuante mai deschise in magazinele Sephora. Acoperirea e una medie, cu un finish natural, dar rezistenta lui pe tenul meu normal/uscat nu este cea mai buna. Totusi, nu pot sa spun ca e un fond de ten rau, motiv pentru care voi continua sa-l folosesc. 

Anticearcanul Wake Me Up de la Rimmel este consider unul foarte bun de multe lume, dar pe mine ma lasa rece. Cea mai deschisa nuanta este, din nou, prea inchisa pentru mine si nici nu are o acoperire buna. Cu toate astea, nu este un produs rau pentru persoanele ce cauta un anticearcan natural si nu sunt palide ca branza. 


Daca pana acum produsele nu m-au dat peste cap, blush-ul in nuanta Taupe de la Nyx m-a cucerit instant. Acest produs era recomandat de multi youtuberi ca fiind o pudra de contur potrivita persoanelor cu tenul deschis, datorita subtonului lui rece. Desi nu este prea pigmentat reuseste sa creeze un contur perfect, oferind iluzia unei umbre naturale sub pometi. A devenit rapid un must-have pentru mine si l-as recomanda cu placere oricui, fiind si un produs accesibi ca pret.

Toata lumea a auzit de Dipbrow Pomade de la Anastasia, fiind atat de folosit si laudat pe internet, asa ca a trebuit sa-l incerc si eu. Nu este un produs pe care il folosesc zilnic, dar este perfect pentru un machiaj de ocazie datorita intensitatii si rezistentei pe care o ofera. Prima data mi-am luat nuanta Taupe, despre care am facut si un articol acum mult timp, iar apoi mi-am cumparat nuanta Soft Brown, care imi ofera un look mai intens.


Era imposibil sa nu existe si palete de farduri in acest articol, ambele fiind de la firma Too Faced. Chocolate Bar este probabil cea mai cunoscuta paleta (dupa cele de la Urban Decay), motiv pentru care trebuia sa o detin si eu. In prima luna de la achizitie abia daca am atins-o, dar de cand am inceput sa o folosesc cum trebuie m-am indragostit de ea si am realizat ca este un must have, fiind o paleta atat de versatila. Pe de alta parte, paleta The Power Of Makeup creata in colaborare cu Nikkietutorials nu m-a impresionat mai deloc. Selectia de culori este draguta, dar singura nuanta mai speciala este Mystic Hour. Pe langa farduri, paleta mai contine doua blush-uri de care chiar ma bucur, un bronzer Chocolate Soleil si un iluminator atat de subtil incat nu pot sa cred ca e facut de Nikkie. Cu toate ca paleta m-a dezamagit, nu consider ca am dat banii degeaba deoarece kit-ul a venit si cu un glitter, un eyeliner Sketch Marker si versiunile mini ale rimelului Better Than Sex mov si primer-ul Shadow Insurance.



Ultimele trei produse toate rujuri lichide, mai mut sau mai putin rezistente. Rujurile Melted de la Too Faced erau destul de laudate cand au aparut, asa ca mi-am cumparat si eu nuanta Melted Sugar. Este unul dintre produsele pe care regret ca le-am cumparat; nuanta este foarte draguta, dar pe buze nu se aplica uniform, aratand destul de aiurea fara un creion sub.

Lingerie de la NYX au fost si ele laudate la aparitie, iar nuanta pe care chiar voiam sa o incerc este Embellishment. Am fost dezamagita de formula, avand o pigmentatie mai slaba ce face rujul sa nu se aplice uniform. De asemenea, este o formula destul de uscata si incomoda pe buze.

Auzisem de la un youtuber (Kathleen Lights daca nu ma insel) ca formula ei preferata de ruj lichid este cea a rujurilor Stay All Day de la Stilla, asa ca am comandat si eu nuanta Patina. Probabil nuanta a fost cea care m-a facut sa ignor rujul asta mai mult timp, dar cand am inceput sa-l folosesc m-am indragostit atat de nuanta, cat si de formula lui: este pigmentat, abia se simte pe buze si miroase si bine! Pot spune ca este in top 5 cand vine vorba de formula, si e clar unul din preferatele mele.


De la stanga la dreapta: Nyx Embellishment, Stilla Patina, Too Faced Melted Sugar.



Aceastea sunt produsele pe care am dorit sa le incerc datorita Youtube-ului si s-au dovedit o parte a fi failuri, o parte must-have-uri. Voi ce ati cumparat datorita Youtube-ului?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu