marți, 30 iunie 2015

Favoritele lunii iunie!

Uite ca s-a terminat si prima parte a vacantei, parca mult prea repede totusi, dar nu conteaza! Mai avem destul timp sa ne bucuram de vara, nu? :3

Am descoperit o gramada de produse bune luna asta, incepand cu Dipbrow Pomade de la Anastasia, despre care nu mai are rost sa va vorbesc acum pentru ca am facut deja un review aici.



Un alt produs nou descoperit este blush-ul de la Nyx in nuanta Taupe. Il aveam de mult pe wishlist pentru ca auzisem ca este foarte bun pentru conturarea fetei, mai ales pentru pielea deschisa la culoare, asa ca l-am comandat cum a aparut in stoc pe makeup-shop. Nu este un blush prea pigmentat, lucru care il face atat de bun pentru conturare: ofera iluzia unei umbre naturale sub pometi, iar de multe ori nici nu se observa ca este un produs aplicat in zona aceea. 



Un alt produs achizitionat recent si foarte mult dorit este paleta Balm Jovi de la The Balm, pe care, de asemenea, o aveam in wishlist. Are niste culori superbe si iluminatorul este divin, ca sa nu mai spun de numele fardurilor pe care le iubesc. Ar fi multe de spus despre paleta, asa ca o sa revin in curand cu un review mai detaliat.


Alte produse descoperite recent sunt aceste doua parfumuri de la Oriflame. Cel micut este parfumul Solar lansat in campania trecuta si este o apa de toaleta care miroase a pepene si este super dulce si dragut si perfect inafara de un mic detaliu: pe spatele parfumului este desenat un paianjen...Adica serios, cum sa faci asa ceva? Pur si simplu malefic...
Al doilea parfum este Divine Idol, care din cate am inteles se lanseaza in campania urmatoare. Este o apa de parfum care miroase absolut genial, dar, din pacate, nu are un miros pe care sa-l pot descrie asa usor. 


Urmatoarele produse nu sunt chiar noutati 100% deoarece produsul in sine il stiu de mult, dar nuanta este una noua. Vorbesc despre ojele Oriflame The One, in special doua din nuantele nou lansate si anume Limelight si Purple Rain pe care le-ati vazut si in colaborarea mea cu Sabina. Pe langa cele doua m-am indragostit si de oja alba pentru varfuri deoarece este un alb destul de opac, astfel o sa fie perfect ca baza pentru diverse modele.


Din aceasi colectie m-am indragostit si de baza & top coat. Cand il aplic oja reziste pe unghii aproape doua saptamani fara sa se ciobesca macar putin, plus ca imi protejeaza unghiile.


Un produs minune este balsamul multifunctional Tender Care, tot de la Oriflame, desigur. V-am mai vorbit despre el si in articolul cu produsele mele preferate de la Oriflame unde v-am spus ca ajuta la vindecarea ranilor. Ei bine, este adevarat, si exact acesta este motivul pentru care il introduc in preferatele lunii. Din cele 4 saptamani din iunie, cel putin doua am fost racita, iar pentru mine raceala inseamna nas infundat, iar cand am nasul infundat pentru perioade mai lungi apar micile rani provocate de servetele. Cred ca stiti despre ce vorbesc si daca stiti sunt sigura ca intelegeti cum e sa te usture mereu zona respectiva. In situatiile acestea, eu folosesc balsamul multifunctional deoarece grabeste procesul de regenerare a pielii si scap de chin! Cel mai mult l-am folosit pe cel cu vanilie si am ajuns la concluzia ca este aroma mea preferata dintre toate!


Cand vine vorba de pantofi, preferatii mei au fost baschetii Nike Air Force 1. Sunt complet albi, super comozi si oh doamne asa frumosi. <3


In luna iunie au aparut o gramada de filme frumoase dintre care am ales 3 care merita vizionate:
Ted 2 si Spy: doua comedii care m-au facut sa rad cu lacrimi si pe care le-as revedea cu placere si Jurassic World despre care nu cred ca e nevoie sa spun ceva.

Ei bine, asta e tot pentru luna asta,  sper ca v-a placut postarea si va urez o vacanta placuta in continuare! <3





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu