marți, 26 ianuarie 2016

Lime Crime Velvetines Review

Cred ca s-a implinit un an de cand mi-am luat prima data un ruj lichid de la Lime Crime. In ciuda tuturor barfelor si problemelor legate de firma asta, am continuat sa le cumpar produsele, favoritele mele fiind, desigur, rujurile Velvetines. 


Initial erau preferatele mele datorita nuantelor pe care le aveau, dar cu cat am incercat mai multe rujuri lichide am ajuns la concluzia ca formula celor de la Lime Crime este printre cele mai bune, cel putin pentru mine. 

Sunt rujuri lichide in adevaratul sens al cuvantului, avand o textura foarte usoara si, ei bine, lichida. 
Mi se pare ca aceasta formula este printre cele mai comfortabile, desi usuca putin buzele, le pot purta o zi intreaga fara sa ma incomodeze si chiar mi s-a intamplat sa uit ca le port. 
Rezistenta lor este una buna, ca a oricarui ruj lichid as putea spune. Cu timpul incepe sa se searga pe zona interioara a buzelor si poate in coltul lor, iar daca mancati ceva uleios se va sterge aproape complet. Partea buna este ca formula iti permite sa reaplici rujul fara a-l strica si fara a usca buzele extrem de rau.
Partea proasta la aceasta formula este faptul ca "sangereaza", adica se intinde intr-un mod inestetic. Daca la aplicare gresiti, va recomand sa incercati cat mai repede sa stergeti rujul spre buza, cu degetul, nu in alta directie pentru ca se va intinde si va ramane acolo. De asemenea, am observat ca nuanta Wicked are tendinta de a sangera si pe linia exterioara a buzelor, dupa ce este purtata o perioada mai lunga.


Aplicatorul este unul din buretel, putin mai mic decat cel normal de gloss. Unele persoane considera ca produsul se aplica mult mai usor cu el, dar mie mi s-a parut mai greu initial, pana m-am obisnuit.


Selectia de culori mi se pare una dintre cele mai bune si, asa cum am zis si la inceput, nuantele sunt cele care m-au atras cel mai mult. Momentan au 22 de nuante dintre care puteti alege, iar eu am 7 din ele (a 8a fiind editie limitata).

Prima nuanta (de la stanga la dreapta) este Beet It, un visiniu-roz absolut superb.
Cashmere este clar cea mai cunoscuta nuanta a lor. Este un nud greige, cu un subton rece si tente de mov.
 Buffy este "verisoara lui Cashmere", un nud mai natural, cu subton maro.
Squash este un portocaliu deschis, strident, culoarea dovleacului. 


Wicked este nuanta mea preferata, un burgundiu inchis si vampy.
Trouble este o nuanta unica pentru buze, fiind un verde maroniu, khaki.
Black Velvet, asa cum sugereaza si numele, este negru. Simplu si elegant (nu ca swatch-ul meu). 
Ultima nuanta este Peacock, un albastru deschis care te duce cu gandul la penele paunilor. Din pacate este o nuanta in editie limitata.


Singura parte cu adevarat proasta mi se pare cantitatea mica de 2,6 ml si pretul de 20$. In rest, comanda se face usor, transportul este 11$ si vin in 2-3 saptamani, daca nu ma insel.

In concluzie, daca sunteti in cautarea unor rujuri bune in nuante deosebite, vi le recomand. Sunt preferatele mele si sunt destul de sigura ca imi voi lua si alte nuante pe viitor.


7 comentarii:

  1. Cel mai mult imiplac nuanțele de burgundy sunt divine

    RăspundețiȘtergere
  2. Wicked si Beet it arata grozav! Si celelalte sunt interesante, dar mai greu de purtat pentru mine. Te astept si pe blogul meu: http://adelinnasworld.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mult îmi place Cashmere :OOO Mi se par cam scupe totuși, pentru o cantitate așa mică de produs :-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e cantitatea mica, dar unele culori sunt destul de unice si nu de purtat in fiecare zi, deci te tin o perioada buna. :)) Sunt curioasa ce cantitate au celelalte rujuri lichide cunoscute (anastasia, stila, dose of colors)

      Ștergere
  4. Te-am adaugat la GFC.Cand poti intra si pe la mine http://marcris84.blogspot.ro/
    Imi plac nuantele Wicked si Trouble

    RăspundețiȘtergere
  5. habar nu aveam de ele!
    chiar sunt frumoase nuantele!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cashmere si Black Velvet arata foarte bine! Sper sa am si eu ocazia sa pun mana pe o nuanta, macar... *Pentru inceput :D*

    RăspundețiȘtergere