joi, 12 ianuarie 2017

Jeffree Star Beauty Killer Palette Review & Swatches

Desi o am de putin timp, m-am indragostit pana peste cap de paleta Beauty Killer de la Jeffree Star. Stiu ca nu toata lumea este fan al lui Jeffree din diferite motive, dar produsele pe care le-am incercat de la el m-au cucerit prin calitatea lor si consider ca merita banii, indiferent de parerea pe care o aveti despre omul care le-a creat.




Vorbind despre paleta, ambalajul este adorabil, roz cu detalii aurii si negre, plus o oglinda inauntru.  Fardurile colorate si vibrante sar in ochi, avand o varietate de nuante perfecte pentru orice ocazie, fie un machiaj de seara, fie unul de zi.


 Fardurile mate sunt foarte pigmentate, cremoase si usor de estompat, fiind o placere sa ma machiez cu ele. Star Power, fiind o nuanta puternica, are tendinta de a pata putin pielea, daca nu este folosit un primer inainte. Cele sidefate au o formula interesanta, apropiindu-se mai mult de un finish satinat de cat de unul stralucitor. Nu gasesc acest lucru ca fiind o problema, deoarece pot fi folosite si in pliul ochiului, luand doar putin produs cu o pensula de blending. De asemenea, aplicate cu o pensula plata si putin umezite devin mai stralucitoare si mai vibrante. Rich Bitch este singurul fard cu adevarat sclipitor din paleta si sunt sanse sa cada fard pe pometi. Cel mai bine se aplica ud, pentru un efect cat mai intens.


Primul rand (de la stanga la dreapta):
Star Power, Princess,  Violence, Rich Bitch, Courtney;


Al doilea rand (de la stanga la dreapta):
 Expensive, Confession, Vanity, China White, Black Rainbow.

Iubesc sa folosesc paleta aceasta in special pentru fardurile cu tente de roz, preferatele mele fiind Star Power, Violence si Confession, alaturi de Rich Bitch care este cea mai frumoasa nuanta de auriu din colectia mea. Overall sunt foarte multumita de paleta aceasta, avand nuante superbe, pigmentate si usor de lucrat cu ele, lucru ce ma face sa-mi doresc si urmatoarea paleta pe care o va lansa in martie. Acestea fiind spuse, sper ca v-a placut articolul acesta si ca ati gasit informatii utile si sper sa ne revedem curand! <3

2 comentarii:

  1. Cat te-a ajuns paleta?Eu sincera sa fiu, nu sunt fana Jeffree, tatuajele multe, pielea alba, sprancene deschise si parul in nuante turbate, ma distrag de la clipurile lui, darsincera sa fiu as incerca si eu macar rujurile, am auzit ca sunt super.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rujurile lui lichide chiar merita incercate, au cea mai geniala formula si niste culori superbe!

      Ștergere