marți, 31 martie 2015

Favoritele lunii martie!

Astazi, ca tot este sfarsitul lunii martie, va voi arata produsele care mi-au placut cel mai mult luna aceasta, dar si cele pe care le-am folosit cel mai des.

Voi incepe cu cosmeticele mele preferate si anume rujurile. Se pare ca primavara si-a lasat amprenta pentru ca luna aceasta am fost foarte atrasa de rozuri si nuante nud.



Despre Glossurile de la Nyx v-am vorbit deja, deci nu mai are rost. Celelalte doua sunt rujuri lichide care se usuca dupa ce le aplici pe buze. Luna aceasta am descoperit rujul Birthday Suit de la Sleek (stanga), un nud superb care da usor spre roz si am redescoperit rujul Lipfinity de la Max Factor in nuanta 180 Spiritual(dreapta).


(culorile par putin mai inchise in poza)



Am descoperit primerul Airbrush Away de la No7 si am fost destul de incantata: ofera o baza buna pentru machiaj si ascunde usor porii si ridurile. 
Creionul Kajal Eye Liner de la Oriflame l-am folosit aproape in ficare zi. La fel pot sa spun si despre rimelul The One Lash Resistance, tot de la Oriflame, l-am folosit la fiecare machiaj si a ajuns printre preferatele mele: nu imi incarca genele,le alungeste si este waterproof, nu pot sa-mi doresc mai mult. 
Creionul Milk de la Nyx m-a cucerit de cand l-am luat si nu ma asteptam la asta din partea unui creion simplu alb. L-am folosit ba pe toata pleoapa, ba pentru a ilumina arcada sau coltul interior si chiar pentru a imi ilumina anumite zone pe fata (pentru ca am un ten foarte deschis). 
Pudra de la Oriflame s-a descurcat de minune cu fixatul fondului de ten, iar creionul de sprancene de la No7 m-a ajutat mereu sa-mi fac sprancenele mai rapid si mai usor. 
Ultimul produs de aici este pensula 186 de la Mac, un adevarat produs minune. Luna aceasta am folosit-o atat pentru contur, cat si pentru blush si este de-a dreptul uimitoare. 

Ultimul produs de makeup despre care vreau sa va vorbesc este acest iepuras adorabil de la Pupa.
Acest kit de machiaj se numeste Pretty Bunny si vine in 4 variante, doua mari si doua mici, iar eu o am pe una dintre cele mici. 



Kit-ul contine 5 farduri, un blush, un primer, 4 luciuri de buze si un aplicator cu buretel. 
Pe langa urechiusele aurii, cel mai adorabil la acest kit mi se pare faptul ca miroase a vanilie. :3 


         M-am indragostit de gloss-urile din acest kit. De fapt, m-am indragostit de gloss-uri din cauza acestui kit. Nuantele sunt mult prea adorabile si foarte usor de purtat. Nu mi se par deloc lipicioase, dar din pacate mi-este greu sa le reaplic deoarece nu este chiar cel mai portabil kit din lume. 


Si fardurile sunt magnifice, de asemenea. Iubesc auriul acela, cat si cele mai deschise nuante. Cea de langa auriu da spre alb si imi place foarte mult in coltul interior, iar cealalta da usor spre roz si imi place sa o folosesc ca un iluminator (din nou, piele palida cu subton rece) 
Blush-ul din kit nu este extrem de pigmentat, lucru care imi place pentru ca asa am mai multa precizie asupra intensitatii culorii, mai ales ca, din nou, nu eram un mare fan al blush-ului pana am descoperit acest kit. 
Am iepurasul de la inceputul lunii februarie, dar luna asta am facut o mica obsesie pentru el, asa ca m-am decis sa mi-l iau si in varianta mai mare. L-am comandat aseara si sper sa ajunga cat mai repede. 

Pe langa machiaje, luna aceasta am adaugat in lista de preferate si cartea aceasta.


Jurnalul lui John Winchester, numai bun sa ocupe timpul liber in care nu ma uit la Supernatural. 

Dintre filmele pe care le-am vazut luna asta o sa aleg American Beauty, o drama din '99 despre care se vorbeste peste tot, asa ca am decis sa ma uit si nu am regretat deloc. Daca va plac comediile, preferatele mele de luna aceasta au fost Get Hard (este in cinematografe acum) si The Campaign (2012), ambele cu Will Ferrell. Probabil am ras la ele mai mult decat trebuia...


Ei bine, asta a fost si cu postarea aceasta. Va urez un inceput de aprilie minunat si cat mai multa vreme buna! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu