joi, 2 aprilie 2015

Wishlist

Daca e sa o luam dupa vreme, abia acum a inceput primavara. Soarele bate mai puternic, pomii infloresc, mergem mai putin la scoala, ce sa mai... 
M-am decis ca, odata cu acest inceput, sa imi fac un wishlist cu produse de makeup pe care vreau sa le cumpar cat mai curand si am zis sa le impartasesc, adica, de ce nu?

O sa incep mai intai cu produsele de pe makeup shop



Am in lista cateva produse nyx si anume Soft Mate Lip Cream-ul in nuanta Transylvania, pe care regret asa mult ca nu l-am cumparat in ultima comanda de pe site.
Caut un fard bun pentru contur si toata lumea este innebunita dupa blush-ul pudra in nuanta Taupe si am inteles ca este foarte bun pentru persoanele cu piele deschisa.
Chestiuta verde este un primer, care se presupune ca estompeaza porii si liniile fine, dar corecteaza si roseata fetei, fiind verde, iar reviewurile au aprobat aceste lucruri.

De la Sleek imi doresc rujul lichid Matte Me in nuanta Petal. Am acest ruj si in nuanta Birthday Suit si este foaaarte bun, ca sa nu mai zic de pret. Tot de la ei vreau si creionul waterproof  Eau La Liner in nuanta Noir.

De la Real Tehniques imi doresc de ceva timp buretelul magic, despre care aud numai lucruri bune, dar pe care nu-l prea gasesc in stoc, si ma tenteaza si pensula Sculpting.

Am ochit si aceste doua produse de la The Balm.


Este vorba despre faimosul lor iluminator Mary-Lou Manizer, un produs pe care il au toti artistii de makeup in colectia lor si care este recomandat pentru oricine, indiferent de nuanta tenului sau de experienta cu machiaje. Cel de-al doilea produs este paleta Balm Jovi care mi-a atras atentia atat prin numele fardurilor (Metal-ica, Lead Zeppelin, observati, da?) cat si prin iluminatorul pe care il are. Unii spun ca iluminatorul din paleta ar fi chiar Mary-Lou Manizer, altii spun ca este foarte diferit, iar in magazine nu le au niciodata pe ambele ca sa pot observa diferenta, asa ca o sa astept sa le pot compara in magazin, iar apoi voi cumpara unul dintre cele doua produse. 

Alte produse pe care vreau sa le cumpar de mult timp si nu le gasesc niciodata in stoc sunt rujurile lichide de la Coloured Raine


Vreau neaparat nuanta sugar si marshmallow sau soul, una din ele probabil. (poza este de la dupe that)


Cel mai mare regret in legatura cu machiajele este ca, atunci cand am comandat produse Lime Crime, nu am comandat si rujul Cashmere. M-am decis sa risc sa mai dau o comanda si sa achizitionez si paleta Venus, care contine culori unice si foarte frumoase. 



Spre sfarsit am lasat produsele de care nu sunt asa sigura.
Aici am un iluminator de la Makeup Revolution, cateva balsamuri de buze EOS (le gasiti pe aoro) rujul lichid Dusk de la Makeup Monsters si noua paleta de contur de la Too Faced: Cocoa Contour Palette, care, pe langa faptul ca are tot ce trebuie in ea, mai miroase si a ciocolata. Este de vis, dar inca nu a aparut in Romania si, ca de obicei, ma tem ca nuantele de iluminare nu vor fi destul de deschide pentru tenul meu, de aceea o sa astept sa apara in magazine si apoi ma voi gandi la ea. 



Ei bine, acum ca am terminat cu acest wishlist urmeaza partea frumoasa: achizitionarea produselor. Cum o sa intre buretelul in stoc o sa dau o comanda pe makeup shop si abia astept. De asemenea, astept sa apara sau sa intre in stoc si alte produse. Pozele, inafara de cea luata de pe Dupe That, sunt facute cu Polyvore
Daca aveti aceste produse sau le-ati incercat mi-ar face placere sa stiu ce pareri aveti. De asemenea, m-am decis ca la fiecare postare sa va pun o intrebare, sa fie lucrurile mai interesante, asa ca..

...Voi ce produse aveti in wishlist? 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu