miercuri, 22 aprilie 2015

Makeup Collection Tag

De curand am realizat acest tag creat de Makeupby_jaz pe instagram si am decis sa-l pun si aici.





Ziua 1: Gene false 

 Am sarit peste ziua aceasta deoarece genele false nu ma incanta asa mult si din acest motiv am o singura pereche.

Ziua 2: Fonduri de ten


Imi iubesc fondurile de ten, pacat ca unele sunt prea inchise.

Mac: Studio Fix Fluid - acoperire mare
Mac: Face and Body - acoperire mica
Rimmel: Lasting Finish - acoperire medie
Oriflame: Giordani Gold CC Cream - acoperire medie
Miss Sporty: So Matte - acoperire medie
Avon: Mattifying foundation - netestat



Ziua 3: Sprancene


Oriflame: kit-ul pentru sprancene
Oriflame: gel pentru sprancene Giordani Gold
No7: Beautiful Eyebrow Pencil
Clinique: Colour surge eye shadow duo - contine cea mai perfecta nuanta pentru sprancenele mele

Ziua 4: Mascara/Eyeliners



Rimeluri:

Clinique: High Impact Mascara
Avon: SuperShock
Oriflame: Lash Resistance
Inglot: Long And Curly Mascara

Eyeliners:
Nyx: Jumbo Eye Pencil
Studio Liquid Liner
Oriflame: Kajal Eye Pencil
Glitter Eyeliner
Sephora: Jumbo Liner Waterproof
Liner ELectro
Revlon: Eyeliner Pencil
etc


Ziua 5: bronzer/contur


Oriflame: kit-ul de sprancene - folosesc nuanta deschisa pentru conturarea fetei
perle bronzante Giordani Gold
Mac: Matte Bronze
Elf: All Over Stick in Toasted

Ziua 6: blush/iluminatoare



Sephora: BlockBuster
Clinique: Colour surge eye shadow duo

Oriflame: Illuskin Blush

Mac: Lightscapade
No7: Skin Illuminator in Pink si Peach
Elf: All Over Stick in Spotlight


Ziua 7: Primers


Ochi:

Avon: baza de machiaj
Elf: Eyelid Primer in Champagne

Fata:

No7: Airbrush Away
Mac: Face Protect - SPF 50

Ziua 8: Buze


Rujuri:

Lime Crime: Velvetines in Wicked si Black Velvet
Kat Von D: Studded Kiss in Gothica si Thin Lizzy
Max factor: Lipfinity
Mac: Myth
Sleek: Matte Me in Birthday Suit
Nyx: Soft Matte Lip Cream in Copenhagen
Malu Wilz: Bronzing Coral
No7: Stay Perfect in Grace
etc.

Gloss-uri:

Nyx: Buter Gloss in Creme Brulee si Apple Strudel
Avon: Plump Pout
Aura: Ultra Shine Lips

Creioane:

Mac: Naked Liner
Sorme: Smearproof Liner


Ziua 9: Pudre


Oriflame: Studio Artist Loose Powder
Mac: Mineraliza Skin Finish

Ziua 10: Farduri


Sephora: BlockBuster
Elf: Neutral Eyeshadow Palette
Calvin Klein: Tempting Glance Palette in Midnight
Kiko: farduri mono
Orilame: farduri crema Giordani Gold si The One
etc.


Ziua 11: Pensule


Elf: Smudge Brush
Small Stipple Brush
Flawless Concealer Brush
Kiko: eyes 200, 202 si 204
Mac: 224, 231, 163 si 168
Oriflame: pensula evantai, pentru blush si pentru blending
etc.


Siii, asta a fost tot. 
Vreau sa mentionez ca nu incerc sa ma laud sau sa ma dau mare. Am facut acest tag si aceasta postare deoarece mie, persoanal, imi place sa vad articole sau videoclipuri cu colectii de machiaje.
Pozele sunt toate facute si editate cu instagram, deci imi cer scuze pentru calitatea slabuta.

Sper ca v-a placut acest articol la fel de mult cat mi-a placut si mie sa-l realizez. :3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu