duminică, 5 aprilie 2015

Machiaj de seara?

A trecut ceva timp de cand am inceput acest blog si pana acum nu am apucat sa va arat "de ce sunt in stare" cand vine vorba de machiaje. Asadar, am decis sa realizez un machiaj usor, pentru inceput. 



Am inceput acest machiaj prin aplicarea corectorului Pro Longwear Concealer de la Mac in zonele care necesita acoperire mare, apoi am folosit un corector verde, urmat de fondul de ten Lasting Finish de la Rimmel, pentru a uniformiza tenul. Am estompat toate produsele, pe rand, cu buretelul mov de la Oriflame (prima data cand l-am folosit, am fost foarte multumita) iar apoi am folosit pudra translucida, tot de la Oriflame, pentru a tine in loc toate produsele si a matifia tenul. 

Pentru machiajul ochiului am inceput cu baza de machiaj de la Avon peste care am aplicat un fard intr-o nunata foarte apropiata de tenul meu. Mi-am iluminat arcada si coltul intern cu creionul Milk de la Nyx pe care, desigur, l-am estompat, pentru a avea un aspect natural. 

Pentru sprancene am folosit nuanta inchisa din kit-ul de sprancene de la Oriflame, iar nuanta deschisa am aplicat-o in pliu si am estompat-o, pentru o trecere mai usoara a culorilor. 

Am aplicat pe toata pleoapa fardul crema de la Giordani in nunata Crystal Taupe. L-am aplicat in mai multe straturi subtiri, pentru a avea intensitatea dorita, si am estompat in pliu.

Pentru conturarea ochiului am folosit un creion negru pe pleoapa, cat mai aproape de linia genelor, dar si pe linia apei, si am estompat produsul, concentrand negrul in v-ul exterior al ochiului. Pentru coltul interior am folosit creionul Kajal de la Oriflame. Am terminat machiajul ochilor prin aplicarea rimelului High Impact de la Clinique. 


Am terminat machiajul prin conturarea fetei si aplicarea unui creion nud si amestecarea acestuia cu un ruj maro, pentru a crea nuanta dorita. 


Produsele folosite sunt aici:

Fata: 
Mac - Pro Longwear Concea;er
Rimmel - fond de ten Lasting Finish
Oriflame - corector Love Nature
pudra Studio Artist Loose Powder
buretel profesional
pensula tip evantai
kit pentru sprancene



Buze: 
Mac - creion Naked Liner
ruj Myth
Lancome - ruj L'absolu Rouge

Ochi:
Avon - baza de machiaj
Sephora - farduri din trusa Smashbox
creion de ochi negru
Oriflame - fard crema Giordani Gold in nunata Crystal Taupe
creion Kajal in nuanta Magic Ivory
CLinique - High Impact Mascara



Pensule ochi:

Kiko - eyes 200
Oriflame - pensula Giordani Gold 
Claire's - pensula pentru corector
Mac - 224
Elf - smudge brush



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu