luni, 13 martie 2017

Best Metallic Liquid Lipstick? #LipstickMonday


Rujurile lichide metalice sunt un nou trend ce a acaparat tot internetul in ultimele luni. Tot mai multe firme vin cu formule proprii, unele mai bune, unele mai rele, dar toate frumoase si interesante, asa ca am simtit nevoia sa incerc mai multe variante si sa vi le prezint intr-un articol, cu scopul de a gasi cea mai buna formula!




Prima firma care a creat rujuri metalica lichide este L.A. Splash. Acestia au lasnsat o colectie numita "Dia De Los Muertos" in jurul Halloweenului anului 2015, facand parte din gama Studio Shine, iar in 2016 au relansat aceasta colectie in gama Lip Cotoure si au schimbat unele nuante. Eu am doua nuante din prima colectie, Guadalupe si Catrina, care se regasesc si in gama normala de rujuri Studio Shine, ce costa 14$ si pot fi cumparate fie de pe site-ul lor, cu un transport exagerat de scump sau de pe BeautyBay.  In orice caz, formula lor nu este preferata mea; chiar daca sunt rezistente, sunt destul de uscate si incomode pe buze, mai ales daca nu sunt hidratate bine. 



Din gama rujurilor Ultra Metallic Lip de la Colourpop am doua nuante, DM si Zebra. Formula lor este putin diferita de cea a rujurilor mate despre care am vorbit saptamana trecuta, fiind mai cremoasa si mai putin rezistenta. Sunt foarte comfortabile pe buze, fara a le usca, dar pigmentul tinde sa se stearga in partea interioara a buzei mele de sus, cu toate ca ramane intact pe buza de jos. Din fericire e acel tip de formula ce poate fi reaplicata ori de cate ori e nevoie, fara a deveni excesiv de uscat si fara a arata ciudat, iar pentru pretul de doar 6$ nu pot sa ma plang prea mult.



Rujurie Velvetines de la Lime Crime sunt printre preferatele mele, iar finishurile metalice, chiar daca nu au o formula la fel de buna, m-au facut sa ma indragostesc de ele datorita nuantelor superbe. Nu sunt 100% transfer-proof, pigmentatia lasa putin de dorit, dar rezista ok si pigmentul nu se sterge pe partea interioara a buzelor ca cele de la Colourpop. Pot fi cumparate de pe site-ul Lime Crime si costa 20$.



Rujurile lichide Velour de la Jeffree Star sunt, la fel ca cele de la Lime Crime, preferatele mele. Formula lor este geniala, foarte rezistenta si pigmentata, fara a usca buzele si din fericire formula lor metalica se comporta la fel de bine. Din pacate, pana acum Jeffree a lansat doar trei nuante de rujuri metalice, dar sunt sigura ca va adauga mai multe variante pe care abia astept sa le cumpar. Rujul costa 18$ si poate fi cumparat fie de pe site-ul lui, fie de pe Beauty Bay.



Pot spune cu usurinta ca formula creata de Jeffree Star este clar preferata mea, fiind cea mai rezistenta, pigmentata si comfortabila dintre toate cele 4 incercate pana in acest moment. In orice caz, m-am indragostit de acest trend si vreau sa incerc cat mai multe formule si nuante diferite, deci orice recomandare e bine venita. Cu toate astea sper ca v-a placut articolul si va astept parerile in sectiunea cu comentarii.

pwp

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu