miercuri, 1 martie 2017

Review farduri Colourpop & Swatches


Mi-am dorit sa incerc fardurile Colourpop de foarte mult timp, fiind atat de laudate pe internet, dar site-ul lor nu livra in Romania...pana recent! Pe langa rujurile lichide despre care va voi vorbi luni, mi-am cumparat si 4 farduri Super Shock pe care vi le voi prezenta acum.




Formula este cea care face aceste farduri sa fie atat de iubite. Sunt fine la atingere, simtindu-se ca un fard crema, iar finish-ul este unul catifelat si pudrat. Pigmentatia si rezistenta lor este una foarte buna, in special a fardului mat. Pentru o pigmentatie mai buna este recomandata folosirea degetului, dar pana acum le-am folosit doar cu pensule si nu am avut nevoie de altceva. De asemenea, se presupune ca nu ar trebui sa existe fall out cu aceste farduri, dar am avut putin de la Moonwalk, avand particule mai intense de sclipici.


Melrose este singurul fard mat pe care l-am luat deoarece auzisem ca fardurile mate ar fi mai greu de estompat, dar nu am avut astfel de probleme. Este foarte pigmentat si cel mai rezistent dintre toate si a devenit usor preferatul meu. Este o nuanta calda de caramiziu, ce complimenteaza orice machiaj in nuante calde.

Game Face este un fard ultra metallic aramiu, o nuanta destul de comuna, dar intensitatea lui este cea care il face special.

Telepathy este una dintre primele nuante create de Kathleen Lights, fiind un alt fard ultra metallic intr-o nuanta interesanta de auriu-verziu.

Moonwalk este descris ca fiind un portocaliu ruginiu cu un efect de duo-chrome verde-auriu. Este mai putin pigmentat, lucru ce il face perfect pentru a fi aplicat peste alt fard, oferind un efect superb.


Am creat un machiaj foarte simplu folosind aceste farduri si m-am indragostit de stralucirea pe care o ofera cele sidefate. Am inceput prin a aplica Melrose cam peste tot, exceptand coltul intern al ochiului si arcada. Pe centrul pleoapei am aplicat fardurile Telepathy si Moonwalk, iar pe linia apei am folosit rujul lichid de la Lime Crime in nuanta Squash.


Pot spune ca m-am indragostit de fardurile Colourpop, preferatele mele fiind Melrose si Moonwalk, iar pentru pretul de 5$ le-as recomanda oricui. Vreau sa incerc mai multe produse de la ei si chiar am pus ochii pe cateva nuante de farduri. Voi ce ati vrea sa incercati de la Colourpop? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu