luni, 6 martie 2017

Colourpop Ultra Matte Lips Review & Swatches! #LipstickMonday


Daca in articolul trecut am vorbit despre fardurile Super Shock de la Colourpop, astazi vom discuta despre rujurile lor lichide Ultra Matte Lips. Foarte cunoscute pe internet, aceste rujuri lichide sunt fie iubite, fie detestate; there is no inbetween. Acest lucru m-a facut putin sceptica in legatura cu ele, dar tot mi-am cumparat 6 nuante si le-am testat pe fiecare in parte, pentru a va vorbi despre ele acum.




Pentru inceput, ambalajul lor este putin dezamagitor deoarece logoul si detaliile holografice de pe sticluta s-au sters foarte repede si fara efort. Oricum, tinand cont ca aceste rujuri costa doar 6$, ambalajul nu este o problema asa de mare. Ce conteaza cu adevarat este calitatea produsului in sine, care pot spune ca nu m-a dezamagit.


Cum am spus si mai devreme, nu stiam la ce sa ma astept. Oamenii fie iubesc aceste rujuri si au zeci de culori, fie le detesta. Eu ma situez undeva in prima categorie, avand o parere buna despre ele. Formula lor este una mai lichida, asemanatoare rujurilor de la Lime Crime, fiind pigmentate si rezistente (pana la 8 ore lejer, fara mancare uleioasa). Nu pot spune ca nu usuca deloc buzele, pentru ca o fac putin, dar totusi sunt comfortabile intreaga zi. De asemenea, au acel tip de formula ce permite reaplicarea rujului fara a deveni prea uscat, dar de cele mai multe ori nu este cazul.



Trap este o nuanta de greige foarte draguta, asemanatoare cu faimoasa Cashmere de la Lime Crime. Desi in swatch pare sa aiba o pigmentatie mai slaba, pe buze nu intampin aceasta problema.

Lumiere 2 este versiunea lichida a rujului Lumiere creat de Kathleen Lights si este un mov prafuit foarte dragut.

Cheap Trills este o nuanta de "liliac prafuit", fiind foarte asemanatoare cu Lumiere 2, dar putin mai inchisa si cu un subton mai rece.

Zipper este un mov inchis, dar totusi vibrant, si este singura nuanta patchy, dar aceasta problema poate fi retusata prin insistarea pe zonele mai putin pigmentate. 



Dr. M este nuanta pe care mi-am dorit-o de cand am vazut-o prima oara, lucru ce a accentuat dezamagirea mea. Desi este un verde superb, putin sidefat as putea spune, formula lui este absolut oribila: este cel mai uscat dintre toate rujurile, facandu-l imposibil de purtat. Nu doar ca usuca buzele foarte rau, dar in mai putin de o ora de la aplicare incepe sa e stranga si sa se imprastie peste tot, asemenea unui rimel. Sper totusi sa fi primit un ruj gresit si sa nu fie o problema generala.

Kapow este deja o nuanta favorita de-a mea, fiind un maro cu un subton rece, putin spre mov.

Cu toate ca Dr. M este un fail si Zipper este putin patchy, sunt multumita de aceste rujuri si consider ca au o formula foarte buna pentru un ruj cu un pret asa accesibil. Imi pare rau ca nu am incercat si nuantele mai inchise, dar cu siguranta o voi face in viitor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu