luni, 27 martie 2017

Jeffree Star Velour Liquid Lipsticks Review & Swatches | #LipstickMonday


Am tot mentionat si laudat rujurile Velour Liquid Lipstick de la Jeffree Star, asa ca trebuia sa vin si cu un articol dedicat lor. Se numara printre rujurile mele preferate, atat datorita formulei cat si datorita varietatii de nuante superbe! Costa 18$ si le puteti cumpara fie de pe site-ul oficial Jeffree Star, fie de pe Beauty Bay unde transportul e mai prietenos. 



Formula lor este una dintre preferatele mele deoarece este foarte pigmentata, rezistenta si comfortabila pe buze. Le pot purta intreaga zi fara probleme, iar in cazul in care se sterg spre interiorul buzei le pot reaplica fara nici-o problema. Imi place si aplicatorul lor, pentru ca este usor curbat si imbratiseaza buzele, facand aplicarea foarte usoara si rapida.

In articolul dedicat rujurilor lichide metalice v-am vorbit despre Pussy Whipped, care s-a dovedit a avea cea mai buna formula de ruj metalic pe care am incercat-o pana acum.
Unicorn Blood este rujul meu rosu preferat deoarece este singurul care se comporta exemplar pe buze, fara a se sterge sau a se intinde pe toata fata, ca alte rujuri in nuante asemanatoare.
Dominatrix este o alta nuanta favorita de-a mea, dar intr-un mod ciudat acest ruj s-a uscat si nu mai este la fel de cremos ca inainte. Tind sa cred ca este o problema a ambalajului, care pare sa nu se inchida la fel de bine ca celelalte, cum se poate observa si in poza.
Weirdo este un ruj negru, un must have in colectia mea deoarece nu-l folosesc doar pe buze, ci si ca eyeliner sau pentru diverse detalii. 


 Werido, Dominatrix, Unicorn Blood si Pussy Whipped.


Crocodile Tears este o nuanta editie limitata, probabil acesta fiind motivul pentru care este mai putin pigmentata ca celelalte rujuri. Totusi, arata bine pe buze si rezista la fel de mult ca celelate.
Dirty Money este nuanta mea preferata si am purtat-o in prostie anul trecut. Nu parea, dar pentru mine este super usor de purtat si merge cu atatea look-uri incat sigur o s-o recumpar cand se termina!
Scorpio este o combinatie foarte draguta intre mov si gri, perfecta pentru un machiaj in nuante reci.


 Scorpio, Dirty Money si Crocodile Tears


Queen Bee si Drug Lord sunt genul acela de rujuri care nu arata bine purtate singure pe buze, in schimb sunt perfecte pentru a fi combinate cu alte nuante sau pentru a fi purtate ca eyeliner. Pigmentatia lor este mai slaba si nu se aplica uniform pe buze, dar in combinatie cu alte rujuri se comporta divin. De dragul articolului am combinat Queen Bee cu Unicorn Blood si Crocodile Tears, iar pe Drug lord l-am combinat cu Dominatrix si Scorpio. 


Drug Lord si Queen Bee
Drug Lord + Scorpio, Drug Lord + Dominatrix, Queen Bee + Crocodile Tears si Queen Bee + Unicorn Blood


Din pacate am doar aceste 9 nuante momentan, dar colectia mea se extinde incet incet. Imi plac foarte mult si le-as recomanda oricui, mai ales pentru nuantele unice si formula geniala. Voi ce nuanta ati incerca? Astept parerile voastre si ne vedem curand! 
pwp

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu