luni, 27 aprilie 2015

Elf 144 Neutral Eyeshaow Palette Review


Detin aceasta "paletuta" de ceva timp si m-am gandit sa va ofer si parerea mea, deoarece parerile pe internet sunt foarte variate cand vine vorba despre acest produs.




Dupa cum spune numele ei, este o paleta ce contine 144 de farduri in nuante neutre. 

Ambalajul este simplu, dar nu foarte rezistent. Partea de jos este neagra si foarte solida, pe cand cea de sus este transparenta si mai deloc rezistenta, genul de capac pe care daca pui ceva mai greu se crapa, iar pe el scrie numele firmei si numele paletei. Ca dimensiuni are lungimea de 28 cm, latimea de 22,5 cm si grosimea de 1,5 cm care, in opinia mea, nu este o paleta chiar asa mare tinand cont de cate culori avem in ea, desi poate sa ocupe destul spatiu.



Cand vine vorba despre varietatea de culori cred ca ar putea multumi pe oricine. Are o gramada de nuante frumoase, atat mate cat si sidefate, si poti crea sute de machiaje diferite, de la machiaje de zi, la machiaje de noapte, la machiaje pentru diverse ocazii si multe altele.




Cand vine vorba despre pigmentatie, ei bine, si aceasta este variata. In general, fardurile sidefate au o pigmentatie buna, sunt destul de cremoase si rezistente. Cele mate difera: unele sunt pigmentate, dar altele nu, fiind si mai prafoase. Multi zic ca toate fardurile mate sunt lipsite de pigmenti... Eu zic ca nu e asa. Din experienta mea cu paleta aceasta fardurile mai inchise tind sa fie mai putin pigmentate, iar cele deschise, cel putin cele din coltul stang si jumatata de sus a paletei (farduri pe care le folosesc foarte des) au o pigmentatie buna si se lucreaza frumos cu ele.


Fiind o paleta cu asa multe culori nu am stat sa fac swatch-uri la fiecare fard in parte, dar am facut la cateva farduri. Le-am ales aleatoriu si sper ca am reusit sa cuprind atat fardurile bune, cat si cele mai rele. O parte din culori sunt foarte apropiate de nuanta pielii mele si se observa mai greu. 






Raportul calitate pret? Aici se pune problema in general. Paleta costa 100 de lei pe site-ul elf, la care trebuie sa platesti si tansport, asta daca nu comandati si alte produse. Multi spun ca paleta nu isi merita banii. Parerea mea e diferita: chiar daca nu sunt absolut toate fardurile figmentate, majoritatea sunt foarte bune, iar la pretul asta ma indoiesc ca puteti gasi atatea nuante frumoase. Totusi, cunoscand site-ul elf, clar nu recomand sa cumparati paleta la pretul ei total. Daca urmariti site-ul sau va abonati la newslist vezi gasi o gramada de oferte bune si reduceri si puteti gasi paleta redusa pana la 50% (adica 50 de lei plus transport).

Acestea fiind spuse, i-as da acestei palete un 7/10, deoarece este ieftina, are, in mare, culori foarte bune si o variatie de-a dreptul superba, dar nu sunt toate fardurile pigmentate iar ambalajul nu este prea rezistent (dar la un pret ca acesta nu putem spera la un ambalaj luxos)
Recomand aceasta paleta iubitorilor de makeup care vor sa exerseze si care nu vor sa inceapa din prima cu produse scumpe, iar daca gasiti o oferta buna pe site nu cred ca trebuie ratata. 

Aceasta este parerea mea si am incercat sa fiu cat se poate de obiectiva. Repet, pe mine m-a multumit aceasta paleta si o folosesc aproape in fiecare zi, mai ales pentru ca are atatea culori care merg foarte bine in pliu. Sper ca v-a ajutat acest review si daca aveti si voi aceasta paleta mi-ar face placere sa va stiu parerea despre ea! :3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu