vineri, 14 august 2015

DIY Lip Scrub

Astazi, dupa cum se observa din titlu, revin cu o postare usor diferita. Va voi arata "reteta" pe care o folosesc pentru a crea un exfoliant de buze delicios, eficient si ieftin! 





"Reteta" e extrem de simpla. Ingredientul principal este zaharul, fie el alb sau brun. Eu am folosti cea de-a doua varianta pentru ca asta se gaseste in casa mea. Al doilea ingredient important este uleiul de masline, fiind foarte bun pentru piele. Amestecandu-le pe cele doua obtinem un exfoliant de buze natural, eficient si ieftin.



Dupa 3 lingurite de zahar si una de ulei am ajuns la consistenta dorita. Acum, nu puteam lasa totul intr-un pahar de plastic, nu? Am mutat produsul intr-un mic borcanas de balsam de buze (unul curat, desigur), l-am aranjat si totul a fost gata!



Dar totusi, prea natural si banal pentru mine. Mi-am continuat "experimentul" cu o lingurita de (super) esenta de lamaie si 7 picaturi de colorant alimentar verde (pentru ca lamaia este mereu asociata cu culoarea verde), ajungand la rezultatul final. O alta alternativa buna ar fi esenta de vanilie si un colorant rosu.


Dupa toate acestea exfoliantul nostru este gata sa fie folosit! Il aplic pe buzele uscate sau usor umede si il masez pe toata zona pana cand ma plictisesc, iar apoi clatesc cu apa. Simple as that. Imi lasa buzele foarte catifelate, indeparteaza cu usurinta pielea moarte si mai are si gust bun, asa, ca un bonus. 

Cum am mai zis, este o idea draguta de a va crea un exfoliant ieftin si pe placul vostru, ca sa nu mai spun ca este si natural! Deja e a doua sau a treia oara cand pun in practica acest DIY si am zis ca ar fi o idee buna sa impart aceasta "reteta" si cu voi. Sper sa va placa idea si sa incercati si voi sa faceti acest mic experiment, si sper sa va placa rezultatul la fel de mult cum imi place si mie. :D 


                                                               Pwp! (acum cu buzele exfoliate)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu