miercuri, 16 septembrie 2015

Petal Pusher | Prima mea paleta Wet N Wild

Wet N Wild este o firma de tip drugtore foarte cunoascuta pe internet pentru fardurile lor bune la pret mic. Din pacate aceasta firma nu se gaseste in Romania decat prin intermediul grupurilor de vanzare a machiajelor sau Olx, de unde am achititionat-o eu pe aceasta. Am gasit-o la pretul de 20 de lei (adica pretul cu care poate fi cumparata din America) si este aproape noua (mai gasisem paleta Comfort Zone noua intr-un grup cu 40 de lei). Asadar, fiind o paleta noua in colectia mea, ma simt nevoita sa ii ofer un articol pe blogul meu.



Sa va vorbesc putin si despre produsele de machiaj la mana a doua. Probabil ati auzit ca exista multe site-uri, mai ales in America, unde se vand produse cosmetice second hand. Aceste produse au fost, desigur, dezinfectate si sterilizate, deci sunt safe. Un astfel de site este si Glambot, de care am aflat de la Ira si care ofera transport in toate tarile. Daca nu sunteti sigure de felul in care sunt curatate produsele respective, le puteti curata si voi acasa. Ei bine, asta am facut eu cu aceasta paleta, folosind un servetel si putin spirt. Daca sunteti interesate de modul in care se dezinfecteaza machiajele puteti da un search pe google si veti gasi cateva articole interesante pe tema asta.


Okay, acum ca v-am zis cateva cuvinte despre machiaje second hand and stuff, sa trecem la paletica! Ea vine cu 8 farduri sidefate in diferite nuante de mov sau roz. Au o calitate buna, mai ales pentru un asa pret. Ce am observat este ca majoritatea fardurilor se aplica mai bine cu degetele sau chiar ude, facandu-le mai pigmentate. Daca sunt aplicate cu o pensula (nu conteaza forma), o parte din ele isi pierd din pigment si textura. Puteti observa acest lucru si in poza: in partea de sus am aplicat fardul cu degetul, iar in cea de jos l-am aplicat cu o pensula plata pentru fard. Desigur, daca sunt aplicate mai multe straturi sau daca sunt aplicate ude se poate ajunge la acelasi efect sau asemanator.


Acum, sa va prezint nuantele.


Are doua randuri, fiecare cu 4 nuante, fara nume. In schimb, paleta are doua nuante pentru iluminarea arcadei (sau a coltului intern). doua pentru pleoapa, doua pentru pliu si doua farduri "definer", pentru coltul exterior sau eyeliner. Desigur, asta nu inseamna ca nu putem folosi fardurile si pentru altceva, dar mi se pare dragut ca ofera o idee de machiaj pentru incepatori sau chiar pentru zilele in care nu avem inspiratie. 


 Voi incepe cu partea stanga a paletei, cea care are nuantele de mov. Primul fard este perfect pentru iluminarea coltului intern si a arcadei, asta daca va place sa iluminati zona aceea cu farduri sidefate. Nu este extrem de sclipitor, deci poate fi cat de cat natural.
A doua nuanta, cea de pleoapa, este un mov cu sidef auriu. Daca aplicati acest fard cu o pensula stufoasa, de blending, are un efect mai mat si poate fi folosita ca o culoare de tranzitie pentru un machiaj in nuante de mov.
Fardul de pliu este un mov usor sidefat, lucru care nu prea se vede cu pensulele stufoase. Acesta este fardul pe care vi l-am aratat mai devreme cand v-am spus ca pigmentatia lor depinde de modul in care sunt aplicate.
Ultimul fard este preferatul meu preferat de pe randul acesta. Este o nuanta de albastru movuliu, destul de slipicioasa, care se vede superb atat uda, dar si uscata. 


Pe partea dreapta a paletei avem nuante usor mai calde. Primul fard este un roz inghetat, care poate fi folosit atat ca iluminare, cat si in centrul pleoapei - arata superb.
Al doilea fard este preferatul meu din paleta, dar si cel care m-a dezamagit cel mai mult. Cu orice pensula as incerca sa-l aplic nu se observa mai deloc sideful aramiu din el. In schimb, aplicat ud, este o nuanta absolut superba. 
Cloarea pentru pliu este un maro foarte inchis cu sclipici roz-rosiatic, dar care nu se vede cand este aplicat sau estompat. 
Ultima nuanta este un negru cu sclipici argintiu ce, la fel ca la fardul anterior, nu se vede cand este estompat. 

Ca o concluzie, pigmentatia variaza in functie de felul in care sunt aplicate. Despre rezistenta nu pot sa va spun prea multe fiindca, in ultimul timp, orice fard rezista pe pleoapele mele, cu sau fara primer, deci ar fi in zadar. Un lucru va pot spune si anume ca fardurile aceastea sunt destul de prafoase si tind sa se imprastie pe pometi, mai ales culorile inchise, deci aveti grija cand va machiati. :D

Asta e cam tot ce pot sa va spun despre paleta asta. Ma gandeam sa fac si un lookbook, adica sa fac cateva machiaje folosind doar paleta aceasta, ce spuneti? Momentan timpul meu liber s-a miscorat datorita scolii si continua sa se micsoreze, deci vom vedea cand am timp de ceva mai interesant, ca sa-i spunem asa. Pana atunci sper ca v-a placut acest articol si sper sa ne revedem la urmatorul! 
pwp

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu