duminică, 20 decembrie 2015

Black Friday Haul

Posibil sa fie putin cam tarziu pentru articolul asta, dar hei, mai bine mai tarziu decat niciodata no? Am comandat diverse produse de la Avon, Lime Crime de pe 1001cosmetice si de pe Makeup-shop.




De la Avon mi-am comandat cateva produse de unghii, cele mai interesante fiind aceste folii care arata super interesant in micul lor recipient. Pe unghii nu am apucat sa le testez cum trebuie, dar probabil le voi folosi curand. 


Am observat ojele noi Molten Metal din gama Magic Affects. Mi-am laut nuantele Titanium (stanga) si Copper (dreapta) si am o parere mixta despre ele. Le-am purtat pe ambele si am observat ca prima nuanta se aplica foarte gros si pare a fi deja uscata, iar Copper s-a aplicat superb si nu am avut nicio problema cu ea. 


Voiam de mult sa incerc acest unt de buze cu cacao, sperand ca o sa miroasa bine si ca o sa hidrateze si toate cele, insa nu-mi place deloc mirosului lui. Nu ma duce deloc cu gandul la ciocolata sau cacao, ci la vanilie stricata si nu rezist sa-l port pe buze. 


De pe Makeup Shop mi-am luat doar doua produse pe care doream sa le inerc de ceva timp, iar Black Friday este cel mai bun moment pentru astfel de lucruri. Anticearcanul HD de la Nyx mi-a lasat o impresie foarte buna pana acum. Imi place acoperirea pe care o are si finish-ul lui, pentru ca este destul de mat spre natural, dar nu imi usuca pielea. Singurul lucru care nu imi place deloooc la el este mirosul de stricat pe care il are. Daca aveti si voi anticearcanul asta va rog sa-mi spuneti daca si al vostru are acelasi miros oribil.


Am decis sa-mi cumpar si pensula Expert Face Brush de la Real Techniques, pe care imi place sa o folosesc pentru conturarea fetei sau pentru aplicarea bronzerului. 


Cei de la 1001 cosmetice au avut o gramada de oferte de care, desigur, am profitat. Am auzit cateva pareri bune despre primerul Fix & Perfect de la Rimmel, asa ca l-am luat pentru a-l testa. 


Tot datorita parerilor bune mi-am luat si fondul de ten Colorstay de la Revlon. Mi l-am luat in cea mai deschisa nuanta pe care o aveau pe site, 150 Buff, si, din fericire, este destul de deschisa pentru tenul meu. L-am folosit in prostie de cand l-am primit si imi place sa-l aplic cu buretelul de la Real Techniques si sa il folosesc in combinatie cu anticearcanul HD de la NYX. 


Cred ca deja toata lumea stie de fardurile crema Color Tattoo de la Maybelline, numai eu nu incercasem vreunul pana acum. Mi-am luat nuanta 40 Permanent Taupe si imi place la nebunie.



Vreau sa testez cat mai multe rujuri lichide drugstore, asa ca l-am luat si pe cel Provocalips de la Rimmel. Inca nu l-am incercat, dar voi reveni cu o parere cat mai curand. 



Obsesia mea pentru ciocolata m-a convins sa iau si aceste doua gloss-uri de buze Colorsensational de la Maybellin. Nuantele sunt 660 Tempting Toffee (stanga) si 760 Cocoa Fever (dreapta). Amandoua miros absolut genial si ofera un strop de culoare si luciu.



Tot de la Rimmel am cumparat si un fard stick in nuanta 100 Rose Gold. 



Ultimul produs luat de pe 1001 cosmetice este aceasta paleta de anticearcane no name. Are 15 nuante pentru, o acoperire slabuta si sunt oarecum uleioase. Pentru imperfectiuni clar nu sunt bune, in schimb sunt ok pentru conturarea fetei.


Lime Crime au lansat 3 rujuri lichide in editie limitata (cele cu capac albastru) asa ca le-am luat, mai ales ca au fost la un pret foarte bun. Nu o sa va vorbesc prea mult acum despre aceste produse deoarece o sa revin cu un articol dedicat in intregime lor. 


Totusi, despre "micutul" asta o sa va vorbesc putin. Este rujul Unicorn Lipstick in nuanta Serpentina, un verde inchis cu sclipici. Este un ruj cremos care se aplica foarte usor. Nu imi pare a fi cel mai rezistent pana acum, dar probabil o sa va dau mai multe detalii in favoritele lunii. :D


Acum ca am ajuns la final as vrea sa ma intreb si pe voi ce v-ati cumparat de Black Friday? Daca ati facut articole pe tema asta as fi incantata sa le citesc! :)





2 comentarii:

  1. Anticearcanul de la NYX nu are niciun miros. Cel putin al meu.. Revlon colorstay folosesc si eu, in aceeasi nuanta. Tot de pe 1001cosmetice am luat de Black Friday o apa micelara de la L'oreal, era doar 8 lei! :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok, asta ma sperie pentru ca al meu pute. Are un miros urat si foarte puternic, il simt si cand mi-l pun pe frunte. :\

      Ștergere