joi, 3 decembrie 2015

Favoritele Lunii Noiembrie

Ultima luna a fost una destul de aglomerata, mai ales in ultimele doua saptamani in care nu am mai avut timp de absolut nimic. Planuiam sa renunt la programul normal al blogului si sa postez o singura data pe saptamana, dar nu am avut timp nici de asta, din pacate. Partea buna este ca acum am putin timp de pierdut, asa ca o sa incerc sa recuperez. :D




Cand vine vorba de rujuri as putea imparti luna in doua. In prima parte a lunii am folosit in prostie rujul Colour Soft de la The One, Oriflame, in nuanta Sweet Rose. Sincer, eu nu mi-as fi comandat niciodata o astfel de nuanta, dar din moment ce mama mea l-a cumparat am fost foarte curioasa sa vad cum mi-ar sta cu genul asta de roz. La inceput m-am indragostit de formula rujului: este cremos, hidratant (cu adevarat hidratant, uneori il folosesc pe post de balsam) si destul de pigmentat. Mirosul lui nu este chiar cel mai placut, imi miroase a ruj care incearca sa miroasa bine dar nu reuseste. In orice caz, il absolut ador. 



In a doua jumatate a lunii mi-a aparut o mica obsesie pentru Soft Matte Lip Cream-ul de la Nyx in nuanta Copenhagen. Din nou, formula este una geniala: nu usuca buzele, nu se simte pe buze, este pigmentat si rezista 4 ore destul de usor. Culoarea in schimb este ugh, superba. Faptul ca tocmai mi-am mai cumparat un ruj in nuanta asta, ca ma uit dupa farduri in nuanta asta si ca port o oja (oarecum) in nuanta asta ma face sa cred ca am o noua culoare preferata.



Ca tot vorbeam de visiniu si culori asemanatoare, Venus de la Lime Crime are cele mai dragute si unice nuante tomnatice. Fardurile Venus, Shell si Rebirth au primit destul de multa atentie in luna noiembrie. Daca vreti sa stiti mai multe despre aceasta paleta puteti citi review-ul pe care l-am facut aici.


Tot la categoria de palete si farduri se incadreaza si noul kit Le Grand Chateau de la Too Faced. Era de asteptat sa apara in favorite din moment ce mi l-am achizitionat luna aceasta. Daca inainte sa mi-l cumpar credeam ca paleta albastra sau cea roz va fi preferata mea si ca pe ele doua le voi flosi cel mai mult m-am inselat. Se pare ca am intins mana cel des dupa paleta neagra, datorita fardului Randevous (care sincer seamana cu Devine din paleta Venus) care este perfect pentru pliu. 


Desi am folosit-o destul de rar, combinatia mea preferata pentru ten consta in Studio Fix Fluid de la Mac si anticearcanul Cream Concealer de la Inglot. Fondul de ten este preferatul meu dintre toate, dar imi place sa-l aplic cu un buretel, lucru de care nu prea am timp dimineata. Anticearcanul, in schimb, nu a fost niciodata preferatul meu. L-am folosit multicel cand l-am luat, dar nu ma incanta prea mult. Acum, in schimb, l-as folosi non-stop. Este varianta galbena, fiind cea mai deschisa (singura mai deschisa ca tenul meu), lucru ce ajuta in iluminarea fetei si in reducerea rosetii. Imi place sa-l aplic cu buretelul, iar apoi sa-l setez cu putina pudra translucida, corectorul avand un finish mai luminos.


Tot pentru ten m-am reindragostit de pudra Mineral Skinfinish de la Mac in nuanta Lighscapade. Este o pudra destul de discreta, dar care poate deveni intensa destul de usor. Am folosit-o, desigur, pentru a imi ilumina zonele inalte ale fetei (deasupra obrajilor, deasupra buzelor, sub spranceana si pe mijlocul nasului), dar si pentru a aduce un strop de lumina pe intreaga fata.



Tot de la Mac, tot pentru ten, tot un produs pudra: blush-ul in nuanta Prism. Este foarte dragut si natural, perfect pentru zi de zi si perfect pana si pentru mine. Spun asta deoarece am destula roseata in zona pometilor si nu imi place sa folosesc blush fiindca arat ca un fund de babuin, dar acesta este discret si arata superb pe ten. Este genul acela de produs care arata banal, mai ales in swatchuri, dar este genial cand il folosesti.



In general folosesc un parfum diferit in fiecare zi sau daca e sa folosesc unul mai mult ma dau cu el 3-4 zile si atat. In noiembrie in schimb am folosit parfumul So Fever de la Oriflame mai des decat oricare alt parfum.


Am fost mult prea fascinata de oja asta ca sa nu o prezint. Se numeste Smoze Dazzle de la American Apparel si o am de destul timp, dar am redescoperit-o recent si m-am indragostit de ea pana peste cap.


Ultimul produs de machiaj pe care vi-l prezint este rujul Echo de la Kat Von D. Imi doaream de mult timp un ruj albastru si in sfarsit am gasit culoarea (si formula) perfecta. 


Trecand la alte lucruri, in putinul meu timp liber sau mai bine zis in timpul orelor (pentru ca toti avem orele alea plictisitoare in care nu se intampla nimic) m-am jucat fara oprire My Little Pony de la Gameloft. Este genul acela de joc in care iti faci un oras si ai misiuni si chestii, doar ca e cu ponei si are o gramada de mini jocuri si, in comparatie cu alte jocuri de acest fel, banii nu sunt asa greu de obtinut. 


Si uite ca am terminat si cu luna noiembrie. Sper sa nu fiu la fel de aglomerata si in decembrie si sa am mai mult timp sa postez pentru ca am cateva articole si review-uri interesante in plan. Daca vreti sa aflati mai multe ma puteti urmari pe facebook aici sau pe instagramul meu, ZipercooDe. 
Sper ca v-a placut si sper sa ne revedem curand! 
pwp

3 comentarii:

  1. Doamne cica fund de babuin ,am murit de ras , oja aia e superba , nu e nasol jocul ,de cipii asa , o sa l incerc si eu totusi ,sunt in cautarea unor jocuri noi

    RăspundețiȘtergere