duminică, 15 noiembrie 2015

Review Too Faced Le Grand Chateau

Saptamana aceasta s-a lansat colectia de craciun de la Too Faced si la noi in Romania (sau cel putin in Pitesti) si am cumparat fara sa clipesc setul Le Grand Chateau. L-am vazut de cand a aparut prima data pe internet si, dintre toate seturile din colectia de craciun, acesta m-a atras cel mai mult. Pretul lui este de 203 lei si contine 3 palete de cate 6 farduri plus blush si un rimel Better Than Sex in varianta travel size, dar despre care nu vom vorbi astazi.



Ambalajul este absolut adorabil. Cutia in care se afla toate produsele este din carton si reprezinta o casa eleganta, in stil frantuzesc vechi, ce are diverse decoratiuni aurite printre care se afla si numele paletei. Stiam dinainte sa-mi cumpar setul ca o sa folosesc cutia pe post de decoratiune pentru ca este absolut superba. Un lucru foarte interesant si dragut este faptul ca si interiorul cutiei este la fel de frumos decorat. In acelasi stil vechi si elegant este prezentata o camera cu vedere la turnul Eiffel ce straluceste la ora fixa. In camera sunt desenate pe "pereti" doua rochii, iar in mijloc, sub geam, se afla o canapea si o punga Too Faced care contine o paleta Chocolate Bar, un rimel Better Than Sex si un primer Shadow Insurance. Serios, how cute is that?


Cele 3 palete sunt ambalate la fel, diferita fiind doar culoarea (sau mai bine zis combinatia de culori). Ambalajul este si el din carton, mat, decorat cu o fundita cu texturata asemanator unei fundite adevarate si cu detalii aurii. Pe spate se gaseste o mica "eticheta" alba pe care puteti scrie cui ii este daruita paleta, in cazul in care vreti sa o faceti cadou. Se inchid magnetic, iar inauntru se gasesc 6 farduri intr-o cantitate de 1,14 g si un fard de obraz de 5,39 g. Paletele acestea nu au oglinda, desi ar fi fost loc destul pentru una, dar ambalajul e mult prea dragut ca sa fiu deranjata de acest aspect.



Voi incepe cu paleta albastra, fiindca aceasta mi se pare cea mai simpla si naturala, potrivita pentru orice persoana, fie ea priceputa la machiaj sau nu. Dintre toate cele 3 palete aceasta contine cele mai multe farduri mate, si anume 3 (numar magic in basme, ha), perfecte pentru conturarea ochilor. Din pacate fardul Pot Du Creme nu se observa pe pielea mea, in schimb are un efect foarte dragut de iluminare cand este folosit pe arcada.


























A doua paleta, cea roz, contine si ea farduri mai naturale, dar tind spre nuante de roz si un subton mai rece. Amour, primul fard, este asemanator cu Pot Du Creme din paleta anterioara, doar ca acesta are un subton roz. Toate celelalte farduri sunt sidefate, inclusiv bronzerul, care este superb.

























Ultima paleta este neagra cu roz, ce sugereaza clar amestecul de culori inchise cu tente de negru si mov ce se gasesc in interiorul ei. V-as putea abera si la ce s-a gandit creatorul paletei cu numele, de exemplu pentru nuanta Noir a fost foarte inspirat de eleganta acestui cuvant francez si tot odata de simplitatea lui. De asemenea, reprezinta si sentimentele de tristete si nevroza si iubirea pierduta a eului creator de palete. Ar fi o prostie sa spunem ca nuanta se numeste Noir pentru ca este neagra...arta asta, cate batai de cap ne da...

























Pentru ca tot am paleta Chocolate Bar de la aceeasi firma m-am intrebat daca exista nuante asemanatoare sau identice si, sincer, am gasit cateva. Fardul Parfait (dreapta sus) din paleta neagra este foarte asemanator cu Marzipan (dreapta jos), dar cel din urma fiind mai portocaliu, pe cand Parfait este un pic mai rozaliu. Provence (stanga sus) din aceeasi paleta m-a dus cu gandul la Candied Violet (stanga jos), dar diferenta dintre ele este mai mare, mai ales la calitatea fardului: daca Candied Violet este un fard mai uscat si care isi pierde usor sclipiciul, Provence este fix opusul.


Fiindca paleta albastra este cea mai naturala este si cea cu cele mai multe nuante asemanatoare si chiar identice. Fifi (stanga sus) este aproape identic cu Milk Chocolate (stanga jos), iar La Femme este aceeasi nuanta cu Triple Fudge, doar ca putin mai cremoasa as putea spune. Intre cele doua nuante de auriu, Bonjour (dreapta sus) si Creme Brulee (drapta jos) exista o mica diferenta, prima fiind mai calda. 


Calitatea fardurilor este una foarte buna; sunt pigmentate, cremoase, nu mi se intampla sa-mi cada fard pe obraz (desi inca nu am testat nuantele de negru) si se estompeaza fooaaarte usor, lucru pe care am uitat sa il mentionez cand v-am povestit despre paleta Chocolate Bar. Reusesc sa estompez fardurile cu degetele ca si cum as fi folosit cea mai buna pensula de blending existenta. Ca sa imi continui comparatia, daca doriti o paleta de la Too Faced si va bate gandul sa va cumparati paleta Chocolate Bar va spun sincer ca mai bine alegeti acest set. Este mai ieftin (cu 13 lei, dar nu conteaza) si primiti mai mult produs, plus ca unele nuante se aseamana, asa cum ati vazut mai sus. 

Oricum ar fi, fie ca il vreti pentru voi sau il cumparati pentru a face cadou paletele din el, kitul Le Grand Chateau este o investitie buna, cu calitate buna, cu o combinatie de culori buna, si cu totul bun, ce sa mai. Eu sunt indragostita de el si nu-mi vine sa mai ating alte palete. :D


4 comentarii:

  1. Vai este super setul <3 Ambalajul este genial, genial <3 si fardurile sunt super frumoase si foarte pigmentate :) Sa le folosesti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaa nu mi vine sa cred ca ti l ai luat ,ce tare ,norocoaso ,sa te bucuri de el

    RăspundețiȘtergere