joi, 29 octombrie 2015

Halloween: Idei De Ultima Ora

Pentru ca nu ma mai satur sa fac machiaje de Halloween am decis sa mai scriu un articol pe tema asta cu alte 3 machiaje, pe care le puteti realiza foarte usor chiar daca nu mai aveti timp sa cautati un costum. 




1. Papusa sparta

Acest machiaj este super usor si dragut. Pentru ten am incercat sa-l fac sa para cat mai perfect, asa ca mi-am acoperit toate imperfectiunile, mi-am iluminat fata si am aplicat un blush roz. Pentru ochi am aplicat un fard roz in pliu si unul deschis pe intreaga pleoapa si alb pe linia apei si in coltul interior, apoi am adaugat rimel. Pentru un plus de "dragalasenie" am adaugat un ruj roz spre interiorul buzei si un gloss deasupra. Acum sunt o papusa draguta, e timpul sa ma sparg! 


Pentru crapaturi puteti folosi fard, eyeliner, creion sau chiar vopsea de fata daca aveti. Eu am folosit un fard crema si o pensula de eyeliner si am inceput sa creez dungi, atat drepte cat si serpuite, si la intersectarea lor am creat efectul de bucati cazute. 
Pentru costum puteti alege ori ceva foarte dragut, cu roz si volane sau o rochita neagra ca sa fie totul mai creepy. 




2. Un om batran 

Dintre toate, machiajul acesa mi se pare cel mai amuzant si usor de realizat. Am inceput prin a aplica un fond de ten mat pe care l-am fixat apoi cu o pudra. Pentru a crea ridurile am folosit o pensula de eyeliner putin mai groasa si un fard maro. Am aplicat culoarea in toate zonele care tind sa creeze riduri (frunte, sub ochi, in jurul gurii) si apoi mi-am accentuat propriile riduri incruntandu-ma in toate felurile posibile. Am adaugat si estomat culoarea pana am fost multumita de rezultat, daca putem sa-i spunem asa. 
Pentru costum puteti fi cat mai creativi. Eu as alege o fusta lunga, o bluza urata si un batic pe cap. Poate chiar si o plasa de cumparaturi sau un baston, cine stie.




3. Vampir

Am inceput cu cel mai deschis fond de ten, mat, apoi am plicat o gramada de pudra alba/translucida, deoarece vreau sa fiu cat mai palida. Pentru iluminarea fetei am folosit un fard alb mat, pentru ca tenul lucios de obicei inseamna un ten sanatos, dar eu sunt moarta. Pentru conturarea fetei am folosit farduri cat mai reci si nu am aplicat blush, pentru a nu oferi culoare tenului (care de asemenea este semn al tenului sanatos). Pentru ochi am aplicat un fard visiniu atat in pliu cat si sub ochi, iar apoi un fard maro movului pe pleoapa si, din nou, in zona de sub ochi. Am aplicat un fard negru cat mai aproape de linia genelor atat pe pleoapa superioara cat si pe cea inferioara si am terminat cu rimel. Pentru buze am creat conturul folosindu'ma de un ruj negru, iar in interior am folosit un ruj rosu si am crea un efect de degrade. Sunt un vampir fabulos, dar nu asta e scopul meu. 


Am facut un pas in plus si am adaugat vene sub ochi cu ub fard mov, rosu in jurul gurii si doua urme de dinti pe gat, folosindu-ma de ruj si fard negru. 
Pentru costum as alege haine negre si mulate, oarecum sexi si unghii negre sau rosii, cat mai ascutite.



Din pacate pentru acest articol nu am avut destul timp incat sa pregatesc mai multe machiaje, de aceea il si posez cu o zi intarziere. Scuzele mele, dar clasa a 12-a si bac, intelegeti voi. In orice caz, sper ca v-am oferit cateva idei si imi voi face datoria de blogger de a ma repeta si a va reaminti ca, pentru mai multe poze atat cu machiaje de halloween cat si cu machiaje normale ma puteti urmari si pe facebook aici.  O sa va las acum si o sa va urez un Halloween fericit si cat mai infricosator muahahahahhahaahahahah pwp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu