miercuri, 7 octombrie 2015

O comanda pe 1001 cosmetice - noutai Essence, Catrice si Maybelline

De cand am vazut o paleta Essence in clipul lui Nikkie (de la Nikkietutorials aka cea mai geniala femeie din lume) am inceput cautarea ei prin toate magazinele si pe toate site-urile si nu reuseam sa dau de ea nicaieri. Pana la urma am gasit-o pe 1001 cosmetice si m-am decis sa plasez o comanda, crezand ca o sa-mi cumpar doar un produs, dar nu a fost chiar asa...



Pentru ca tot am inceput sa va zic cat de mult mi-am dorit-o, am sa o prezint prima: se numeste All About Bronze Eyeshadow (01 bronze) de la Essence si a costat doar 20 de lei! Paleta contine 8 farduri sidefate de 9,5 grame in total. Calitatea lor pare una buna, pigmentatia nu lasa de dorit si nici textura sau rezistenta lor nu ma dezamageste, desi nu va bazati pe asta pentru ca nu am ploape uleioase. Ambalajul mi se pare foarte dragut, este din plastic transparent si sper sa fie si rezistent pentru ca planuiesc sa iau aceasta paleta peste tot!






Cumva am dat de fardurile mono Liquid Metal de la Catrice si m-am indragostit atat de culorile frumoase, cat si de numele fardurilor (care m-au convins sa le cumpar). Fiecare fard costa 20 de lei si contine 3 grame de produs. Prima nuanta pe care am ales-o se numeste Gold n' Roses (serios, cum sa rezisti unui astfel de nume?) si este un roz-auriu absolut superb. A doua nuanta se numeste Under Treasure si pe site (si in toate celelalte poze pe care le-am gasit pe net) pare a fi un maro mai inchis, in schimb produsul pe care l-am primit este auriu toata ziua. Situatia mi se pare putin dubioasa fiindca nu am vazut nicio culoare in toate pozele gasite care sa semene cu cea pe care o am eu. Ciudat.




Tot de la Catrice mi-am achizitionat anticearcanul Camouflage Cream de care am tot auzit lucruri bune de la bloggeritele din Romania. Se spune ca are o acoperire maxima, insa prefer termenul de acoperire mare - acopera bine roseata si cosurile, insa nu se pricepe la fel de bine si cu acoperirea cearcanelor. In orice caz, nu il recomand pentru zona de sub ochi deoarece are o textura destul de groasa si se strang in riduri, fie ca e aplicata o pudra peste sau nu. De asemenea, avand o acoperire mare nu este chiar cel mai subtil anticearcan si nu il recomand pe zone prea mari pentru ca poate oferi un efect de masca. In rest, este perfect pentru micile imperfectiuni si le "sterge" fara probleme.




Tot navigand pe site am descoperit colectia electro de le balsamele de buze Baby Lips, de la Maybellin, si am decis sa ii mai ofer o sansa. Mi-am luat un balsam din gama aceasta cand au aparut in Romania pentru ca erau foarte apreciate in strainatate si nu m-a impresionat deloc. Nu mi-a placut nici textura, nici mirosul si aroma si nu mi-am simtit buzele mai hidratate dupa folosirea lui. Din pacate ca textura si acesta este la fel, dar are un miros placut de portocale si o usoara urma de culoare.



O alta noutate observata pe site a fost rujul lichid de la Essence. Initial am fost foarte incantata, mai ales ca au pretul de doar 15 lei! Am facut o mica cercetare pe internet si am aflat ca, de fapt, aceste rujuri nu sunt ca majoritatea rujurilor lichide (adica sa fie mate) si ca sunt mai mult gloss-uri foarte pigmentate. Ok, sa incercam, zic. Mi-am ales nuanta 03 Almost real care, pe pielea mea, este un nude bej-portocaliu. Imi aminteste de glossurile de la Nyx datorita mirosului dulce de prajituri. Pigmentatie este mai buna ca butter glossurile normale si probabil este asemanatoare cu cele intense. Ca textura acesta mi se pare putin mai gros si mai lipicios, ceea ce ar putea fi deranjant pentru anumite persoane, insa pentru mine nu este. Aplicatorul lui este putin diferit - este putin mai lat si turtit spre varf si este flexibil.



Am primit si un mic cadou: un set cu doua buretele pentru fond de ten/pudra. M-a surprins placut si probabil le voi folosi pentru a crea manichiuri in degrade, fiindca nu mi se par cele mai bune variante pentru aplicarea fondului de ten.


Ei bine, acestea sunt toate produsele pe care le-am achiziotionat de pe site si, in cea mai mare parte, sunt foarte incantata de ele. Daca le aveti si voi sau le-ati incercat mi-ar face mare placere sa va stiu si parerea voastra! Pana una alta sper ca v-a placut articolul si, de asemenea, sper sa ne revedem curand!

pwp

2 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu drag ! Si eu am avut paleta de la Essence si mi.a placut mult, dar nu o mai am ca a expirat :D incercand alte palete intre timp. Te pup
    Iv-dorys.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere