miercuri, 14 octombrie 2015

Too Faced Chocolate Bar Review!

In sfarsit pot sa va vorbesc despre faimoasa paleta de farduri Chocolate Bar de la Too Faced! O am de ceva timp, deci am apucat sa o folosesc cum trebuie si sa-mi creez o parere cat mai consistenta despre ea.



Sa incepem cu ambalajul, pentru ca acesta atrage cele mai multe priviri! El imita o tableta de ciocolata pe care sunt scrise numele paletei si numele firmei, iar pe spate sunt detalii despre paleta si continutul ei. In interior se gasesc 16 farduri facute din praf de cacao, ce le ofera un miros delicios de ciocolata, dar care nu se simte cand sunt aplicate. 14 dintre aceste farduri au o cantitate de 0,95 g fiecare, iar celelalte doua sunt putin mai mari si au 2,8 g. De asemenea, inauntru gasim si o oglinda maricica si numai buna de folosit. Un alt aspect important al ambalajului ar fi faptul ca este unul metalic, ceea ce asigura o calatorie sigura pentru fardurile voastre dar, in timp, se poate zgaria vopseaua de pe el, mai ales la margini si colturi.
Pe paleta mea numele fardurilor sunt scrise pe o folie de plastic, transparenta si groaznic de enervanta, dar acum gasiti varianta noua cu numele scrise direct pe paleta.


Acum sa trecem la ce este cu adevarat interesant: fardurile. Cum am mai zis, gasim 16 farduri de diferite marimi, nuante si aspecte. 6 din acestea sunt mate, iar celelalte 10 sunt sidefate sau au cateva particule de sclipici. Sunt foarte calitative, pigmentatia este una buna si nu sunt deloc prafoase. Iubesc sa le folosesc si pe alti oameni fiindca se amesteca foarte bine si nu exista exces de fard pe pometi.


Voi incepe cu fardurile de pe priml rand exceptant nuanta White Chocolate (crem mat in cantitate mai mare) fiindca aceasta nu se vede absolut deloc pe pielea mea. Din cate am auzit se vede pe pielea altor oameni, dar nu pot sa zic acelasi lucru din experienta mea.




Primul fard este Gilded Ganache ce in paleta pare a fi un kaki cu sclipici auriu, dar in realitate este mai mult un maro cu particule aurii. Este o nuanta superba, dar este prafoasa - singurul fard prafos din paleta. Din cate am observat, este si fardul care se estompeaza cel mai greu. In orice caz, dupa ce este intinsa mai bine, culoarea se vede cu adevarat superb. 

Milk Chocolate imi aduce aminte de fardul Allegro din paleta Balm Jovi de la The Balm, amandoua fiind o nuanta neutra de maro, perfecta pentru pliu.

Black Forest Truffle este un maro visiuniu cu putine particule de sclipici si are textura usor asemanatoare cu fardului Gilded Ganache, dar mai putin prafoasa. Sincer, este cel mai putin folosit fard din intreaga paleta.

Triple Fudge este cea mai inchisa culoare din paleta si este un maro neutru, mat.


Al doilea rand incepe cu nuanta mea preferata: Salted Caramel. Este un maro cald, usor portocaliu, pe care iubesc sa il aplic in pliu. Este mat, pigmentat, si se estompeaza foarte usor si fara nicio problema.

Un alt fard preferat de-al meu este Marzipan, o nuanta sidefata usor rozalie, pe care in ultimul timp am purtat-o nonstop pe intreaga pleoapa. Si aceasta este foarte pigmentata si cremoasa.

Semi-sweet este un alt fard mat, maro neutru, care se estompeaza foarte usor si este o culoare must have.


Strawberry Bon Bon este un roz deschis, pastelat si foarte dragut, dar care, din pacate, nu se vede asa bine pe pleoape, mai ales fara primer. Tind sa spun ca este mai mult vina faptului ca e o nuanta mai deschisa. In orice caz, si aceasta este cremoasa, fina si usor de estompat.

Un fard care m-a dezamagit putin este Candied Violet. Nuanta este absolut superba: un albastru-movului cu particole de sclipici roz care se vad minunat in paleta, dar pe pleoapa nu prea are acelasi efect, mai ales daca incercati sa amestecati putin fardul. Sfatul meu este sa folositi aceasta nuanta uda, pentru a scoate ce e mai bun din ea.

Amaretto este un alt fard preferat, un maro visiniu cu sidef, foarte cremos, pigmentat si usor de estompat.


Randul de jos incepe cu 3 nuante sidefate: Hazelnut, Creme Brulee si Haute Chocolate, toate la fel de cremoase, pigmentate si usor de estompat ca si celelalte farduri sidefate. Creme Brulee este o nuanta superba de auriu, pe cand Hazelnut si Haute Chocolate sunt doua nuante de maro, una mai deschisa si una mai inchisa, dar destul de asemanatoare, din pacate. Am incercat sa le folosesc pe amandoua pe pleoapa, dar arata ca si cum am folosit acelasi fard. 

Cherry Cordial este un fard pe care l-am purtat destul de mult si de care m-am indragostit. Desi in paleta pare a fi sidefat, particulele argintii nu se vad mai deloc si ofera efectul unui far maro-visiuniu mat. Ca majoritatea fardurilor, si acesta este pigmentat si se estompeaza foarte usor.


Ultimul fard din paleta este Champagne Truffle, un alb sidefat cu irizatii roz-movulii, cu adevarat superb, ce este perfect atat pentru iluminarea arcadei si a coltului intern, cat si pentru iluminarea pometilor si a altor zone ale fetei. Fun fact: intr-o zi imi iluminam fata cu acest fard si, cand l-am aplicat deasupra buzei superioare, putin praf mi-a ajuns pe papilele gustative si, va spun sincer, avea un gust delicios. Asadar, pe langa mirosul placut, au si o aroma foarte buna, dulce, dar nu cred ca este prea sanatos sa mananci fard deci nu incercati asta acasa!
In poza se mai poate observa si incercarea mea de a va arata cum este fardul White Chocolate, dar este o incercare esuata, imi pare rau.

Ok, acum ca v-am prezentat fiecare fard in parte si v-am spus si cate ceva despre el, este timpul sa va spun si "off-ul" meu in legatura cu paleta aceasta. Ei bine, pe langa Gilded Ganache care are o textura putin diferita, White Chocolate care nu se vede deloc pe pielea mea si Candied Violet care trebuie folosit ud, ma deranjeaza oarecum faptul ca unele farduri sunt foarte asemanatoare. Nu ma intelegeti gresit, sunt constienta ca este o paleta cu nuante neutre si naturale si ca ideea paletei este de a avea cat mai multe nuante de maro, dar unele farduri mi se par putin cam prea asemanatoare. De exemplu, v-am zis mai sus ca Hazelnut si Haute Chocolate sunt foarte asemanatoare si ca nu se observa nicio diferenta intre ele pe pleoapa. Aceasi senzatie o am si cu Cherry Cordial, Amaretto si Black Forest Truffle. Toate 3 sunt nuante de maro-visiniu in diferite finish-uri si inteleg ca au vrut sa fie unul mai mat si unul sidefat, dar as fi preferat o alta culoare in locul fardurilui Black Forest Truffle, care mi se pare ca este Cherry Cordial cu un stop de sclipici in plus (care oricum nu prea se vede). 


Lasand toate astea la o parte, in concluzie mi se pare o paleta buna. Simt ca ma repet, dar apreciez foarte mult calitatea acestor farduri si mai ales felul in care se estompeaza si faptul ca nu cade produs pe pometi, iar culorile sunt toate frumoase,chiar daca unele cam asemanatoare. Stiu ca toata lumea este innebunita dupa paleta asta si este ridicata in slavi de cam toti oamenii de pe youtube, dar eu nu ma numar printre ei, nu pentru ca nu mi-ar place sau ceva, dar pentru ca nu se incadreaza in paletele mele preferate. :D 

In orice caz, sper ca v-a fost de folos acest review si, ca de obicei, mi-ar face mare placere sa stiu si parerea voastra!
pwp




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu